تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان تامین اجتماعی مدیر متخصص می‌خواهد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزری آریا؛ جواد اکبری رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا اظهار داشت: اعتقاد داریم نیرو‌های داخلی هر سازمان، مسائل آن سازمان را بهتر می‌شناسند و در مورد تامین اجتماعی مدیری که از بدنه این سازمان باشد، قطعاً توفیقات بیشتری خواهد داشت.

سازمان تامین اجتماعی مدیر متخصص می‌خواهد


جواد اکبری تصریح کرد: در سال‌های گذشته، تامین اجتماعی بابت انتصاب مدیرانی خارج از این سازمان که با امور مدیریت صندوق‌های بیمه‌ای آشنایی کافی نداشتند، آسیب دید.


عضو اصلی هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کشور افزود: در ۵ سال گذشته که مرحوم دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بودند، سازمان به مدار خدمت رسانی بازگشته بود زیرا وی به مسائل این سازمان اشرف داشتند. مرحوم دکتر نوربخش از نیرو‌های کارشناسی و زبده این سازمان بودند.

در حال حاضر نیز آقای زدا مسائل بیمه‌ای و بازنشستگی را خوب می‌شناسند و مدیری متخصص و حرفه‌ای محسوب می‌شود.


وی گفت: درخواست بازنشستگان استان کرمانشاه از آقای شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که آقای زدا را به مدیرعاملی منصوب کنند. گزینه‌هایی که برای مدیرعاملی این سازمان نام برده می‌شود عزیز و محترم هستند، اما تجربه‌ای در این سازمان ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان تامین اجتماعی مدیر متخصص می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..