تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳۵ هزار پرس غذا بین سیل‌زدگان لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جاسم محمدی فارسانی، از آغاز توزیع ۳۵ هزار پرس غذا بین سیل زدگان استان لرستان خبر داد و گفت: همزمان با لیالی قدر برنامه افطاری ساده در مناطق سیل زده استان لرستان برگزار می شود

وی با اشاره به اجرای برنامه افطاری ساده در ۱۲ منطقه سیل زده استان گفت: بر اساس امکانات مناطق توزیع غذا بصورت گرم و جیره خشک انجام می شود.

استقبال خوب مردم سخاوتمند کشور در پویش افطاری

مدیر کل کمیته امداد لرستان به استقبال خوب مردم سخاوتمند کشور در پویش افطاری ساده اشاره کرد و افزود: تا کنون مبلغ ۳۷۵ میلیون تومان از طریق کد دستوری#۴۴*۸۸۷۷* از طرف مردم به این پویش در لرستان کمک شده است.

وی به آمادگی این نهاد جهت جمع آوری کمک های مردمی در قالب پویش افطاری ساده تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

۴۶
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳۵ هزار پرس غذا بین سیل‌زدگان لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..