تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسبرداری اسکرولینگ برای سیستم عامل اندروید

عکسبرداری اسکرولینگ برای سیستم عامل اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انواع گوشی‌های اندرویدی از لحاظ ظاهری و سخت‌افزاری بسیار متفاوت هستند، اما همه‌ آن‌ها از سیستم عامل مشترکی بهره می‌برند. در سیستم عامل اندروید قابلیت‌های پنهان زیادی جای گرفته اما آیا شما در مورد تجربه کاربرانی که حاضر به خرید سهام اندروید شدند تا از ویژگی ضد ویروس بودن بهره ببرند را میدانید؟  خب جالب است بدانید بسیاری از ویژگی های مفید اندروید که گوگل در آن تعبیه کرده بود از آن برداشته شده است.    

برخی از سازندگان این مجموعه با افزودن بخش های اضافی به قسمت بالایی و پوشش سفارشی به مدل های قدیمی این مدل ،آن را به یک اندروید بومی تبدیل کردند. مثلا ایجاد قابلیت های چند کاره که در Galaxy Note 3 سامسونگ در سال 2013 با سیستم عامل Android 4.3 Jelly Bean) معرفی شد، اما زمانی که Android 7 Nuga در سال 2016 معرفی شد چنین ویژگی نداشت.

حالا نوبتی هم باشد نوبت به تصویر پیمایش می‌رسد. سرپرست مهندسین گوگل، دیو برک، در صفحه شخصی توییتر خود وعده داده بود که فهرستی از عکسبرداری صفحات  را برای اندروید R قرار داده است اما هنوز این نسخه حداقل امکاناتی است که در سیستم عامل تعبیه شده است.

این در حالی است که  ویژگی اسکرولینگ در گوشی های شرکت‌های Xiaomi، Huawei، Samsung، تعبیه شده و این یک نقطه قوتی است که کاربران زیادی از مدت‌ها پیش به آن نیاز داشتند. حالا باید منتظر ماند و دید این ویژگی مثبت چه زمانی در تمامی گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید فراگیر می‌شود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسبرداری اسکرولینگ برای سیستم عامل اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..