تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رامین میرفخرایی؛ وکیل ایرانی که زلزله سیاسی در اتریش به‌پا کرد

۸۶۷۴۱۵

۳۷۲ 

یکی از اعضای حزب آزادی اتریش می‌گوید که یک وکیل نقش مهمی در آشنا کردن اعضای حزب آزادی اتریش با زن ثروتمندی که گفته می‌شود از یک خانواده روس است داشته است؛ آشنایی که به قیمت استعفای رهبر حزب آزادی اتریش انجامید.

برترین ها: یکی از اعضای حزب آزادی اتریش می‌گوید که یک وکیل نقش مهمی در آشنا کردن اعضای حزب آزادی اتریش با زن ثروتمندی که گفته می‌شود از یک خانواده روس است داشته است؛ آشنایی که به قیمت استعفای رهبر حزب آزادی اتریش انجامید.

روزنامه آلمانی‌زبان "بیلد" از شواهدی جدی درباره نقش یک وکیل ایرانی در برقراری تماس میان اعضای حزب آزادی اتریش (FPÖ) و زنی که گفته می‌شود از یک خانواده ثروتمند روسی است، خبر می‌دهد؛ تماسی که به قیمت استعفای اشتراخه، رهبر حزب آزادی اتریش انجامید، خبر می‌دهد.

به نوشته روزنامه "بیلد" ادعای نقش یک وکیل در این مذاکره از سوی یوهان گودنوس، یکی از اعضای حزب آزادی اتریش مطرح شده است که در ویدیوی منتشر شده نقش مترجم را برای اشتراخه ایفا کرده است. هاینس کریستیان اشتراخه، معاون صدراعظم اتریش و رهبر حزب راست افراطی "آزادی اتریش" در پی افشاگری دو رسانه آلمانی در مورد دریافت کمک مالی و وعده‌های این حزب به مجبور به استعفا شد.

احتمال نقش داشتن یک وکیل ایرانی در رسوایی سیاسی در اتریش

در یک ویدیوی منتشر شده، اشتراخه به یک نفر وعده داده است که در قبال کمک به پیروزی حزب او در انتخابات، قرارداد‌های دولتی دریافت می‌کند. این گفت‌وگو با زنی صورت گرفته که گفته می‌شود از یک خانواده ثروتمند روس است. بر پایه گفته‌های گودنوس در مصاحبه با روزنامه "کوریر" نخستین دیدار با زن مورد نظر در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ در رستورانی در شهر وین صورت گرفته است. در این دیدار به جز سیاستمدار اتریشی، همسرش و زن روس، یک وکیل هم حاضربوده است.

روزنامه "کوریر" و "دی پرسه" که در این مورد گزارش داده‌اند، هیچ کدام نامی از وکیل مورد نظر نمی‌برند اما نوشته‌اند که نام وکیل را می‌دانند. "کوریر" می‌نویسد، این همان دیداری است که دوسال بعد به قیمت از دست دادن پست اشتراخه و گودنوس و از هم پاشیدگی دولت در اتریش تمام شد.

روزنامه "اتریش" اما نام وکیل را منتشر کرده است: دکتر رامین میرفخرایی. به نوشته " کوریر" پای این وکیل در ویدیوی منتشر شده درباره اشتراخه هم به میان می‌آید. روزنامه "بیلد" آلمان می‌نویسد، میرفخرایی در کنار وکالت به همراه کاتیا واگنر (دختر شایسته پیشین اتریش) چندین سالن زیبایی در اختیار دارد.

گفته می‌شود که میرفخرایی در گذشته هم با احزاب مختلفی صحبت کرده و پیشنهاد ارائه تصاویر یا مدارکی دردسرساز درباره سیاستمداران پیشین حزب آزادی اتریش را به آنها داده است؛ برای نمونه تصاویری که در آنها اشتراخه را در هنگام تحویل پول در یک گاراژ نشان می‌دهند یا مدارکی درباره مصرف مواد مخدر توسط رهبر حزب آزادی اتریش. از سوی دیگر روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ" می‌نویسد که یک متخصص آشنا با مسائل جاسوسی در تلویزیون اتریش ادعا کرده است که شریک تجاری پیشینش که این مرد او را در حوزه شنود آموزش داده است، در درست کردن "تله ویدیو" با یک وکیل اهل وین دست داشته است.

احتمال نقش داشتن یک وکیل ایرانی در رسوایی سیاسی در اتریش

بر پایه گزارش‌های منتشرشده در روزنامه‌های اتریشی، نخستین دیدار گودنوس و میرفخرایی برمی‌گردد به فروش یک تکه زمین. در آن معامله میرفخرایی ادعا کرده است که یک شهروند ثروتمند لتونی، خواهرزاده ایگور ماکاروف، خواهان خرید تکه زمینی است که فروشنده آن گودنوس است. گفته می‌شود که با مرور زمان این سه تن به همدیگر نزدیک‌تر شده و چندین بار ملاقات کرده‌اند. برنامه‌ریزی سفر به ایبیزا را هم به زن ثروتمند این رابطه نسبت می‌دهند که "به طور اتفاقی" با سفر اشتراخه و گودنوس همزمان شده است.

منبع: DW




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رامین میرفخرایی؛ وکیل ایرانی که زلزله سیاسی در اتریش به‌پا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..