تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک امام جمعه‌ خطاب به صداوسیما: من را «آیت‌الله» خطاب نکنید

متن کامل نامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدیر کل صداوسیمای استان به شرح زیر است:

با سلام، مدتی است که از کلام نورانی آیت الله برای این حقیر استفاده می‌شود.

اول اینکه: آیت حق جلّ‌وعلا بودن از شئُون بلندی است که این رو سیاه غرق ظلمات را نشاید

در ادامه آمده است: تاکنون دو سه نوبت در جلسات، خود و دیگران را از اینگونه أمور بر حذرداشته و گفته‌ام بنده را جز محمد علی نکونام نخوانند.

امام جمعه شهرکرد افزوده است: این حقیر علیرغم شرکت سالهای متمادی در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افتخارم آن است که مسئله‌گو باشم و احکام الهی را برای جامعه و عباد الرّحمن تبیین نموده و مروج الاحکام باشم. 

در پایان آمده است: از حضرت حق جلّ و علا مدام مسألت داشته‌ام که بی‌ادّعا و بی توقع انجام وظیفه نموده و زینت لباس مقدس طلبگی باشم و اکنون اگر در سلک خادمی دستگاه مهدوی بعنوان یک طلبه پذیرایم باشند فخر دنیا و آخرت را خواهم داشت. 

علیهذا ضمن تشکر از حسن ظن آن رسانه و دیگر بزرگوارانی که از حوزه‌های علمیه و مراکز و شخصیت‌ها اظهار لطف دارند عاجزانه تقاضامندم این حقیر را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتارم ننمایند.

از همه اعزّه مؤمنین و مومنات خواهشمندم این عبد عاصی، از قافله مانده، پای در گِل فرو رفته، روسیاه محروم و ظلمت‌زده مغموم را در این ماه مبارک از دعای خیرتان بهره‌مند نمائید.
۲۷۲۱۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک امام جمعه‌ خطاب به صداوسیما: من را «آیت‌الله» خطاب نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..