تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظات ناب کشف پیکر شهید در آستانه شب قدر در خاک عراق +فیلم

کشف پیکر مطهر یک شهید در اولین شب قدر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته هجدهم ماه مبارک رمضان (۳ خرداد) مصادف با اولین شب از لیالی قدر پیکر پاک یکی از شهدای دوران مقدس در ارتفاعات پنجوین عراق توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف شد که ویدئویی از مراحل تفحص این شهید منتشر شده است.

گفتنی است؛ پنجوین شهر کوچکی در استان سلیمانیه در کردستان عراق است که تا مرز ایران ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. ارتفاعات این شهر به دلیل قرارگیری بر روی نقطه اتصال خاک عراق به ایران و به جهت اشراف دید و تسلط کامل بر کل منطقه، در زمان جنگ‌ تحمیلی، برای هر دو طرف جنگ اهمیت بسیاری داشت.

در ادامه می‌توانید فیلم تفحص این شهید در خاک عراق را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظات ناب کشف پیکر شهید در آستانه شب قدر در خاک عراق +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..