تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ به زودی رکورد رزولوشن دوربین را می‌شکند

سامسونگ به زودی رکورد رزولوشن دوربین را می‌شکندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در حال حاضر پربارتر و متنوع‌تر از گذشته شده است و این شرکت کره‌ای قصد دارد با این گوشی‌ها با رقیبان خود مانند هوآوی، شیائومی و ... که با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند، رقابت کند. این شرت بزرگ در تلاش است تا گوشی‌های میان‌رده باکیفیتی تولید کند که قابلیت‌های نوآورانه‌ای دارد و قیمت مناسب آن‌ها باعث ترغیب مشتریان برای خرید آن‌ها شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد با تولید Galaxy A70S یکی از همین گوشی‌های باکیفیت را با دوربینی خارق‌العاده در اختیار مشتریان قرار دهد.

همانگونه که از نام این مدل مشخص است، این گوشی قرار است جایگزین Galaxy A70 باشد که دارای صفحه نمایش زیبای 6.7 اینچی از جنس AMOLED است. روی این نمایشگر یک ناچ قرار گرفته است و دوربین پشتی آن دارای سه سنسور است. اگر اخبار منابع خبری کره‌ای صحیح باشند، Galaxy A70S دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید گلکسی S10 عکس‌برداری در شب را بهبود می‌بخشد

گفتنی است، چند هفته پیش سامسونگ موفق به تولید یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی شده بود که نام آن را ایزوسل برایت GW1 گذاشت و قرار است از آن در گوشی‌های آینده استفاده کند و قصد دارد با این کار رکورد کیفیت دوربین روی گوشی‌های هوشمند را بشکند. این سنسور یک سنسور ۰.۸ میکرومتری است که با فناوری ادغام پیکسلی تتراسل کار می‌کند و قادر است چند پیکسل را در یک تصویر ادغام کند و در نتیجه، عکس‌هایی با کیفیت و نور بالا تولید کند. هر زمانی که سنسور تصویربرداری تشخیص دهد، از ۱۶ مگاپیکسل به جای ۶۴ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

Galaxy A70 پیش از این مجهز به دوربین سه‌گانه بود که دوربیناصلی آن ۳۲ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر دارای قدرت‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی بودند. با این وجود، پیش‌بینی می‌شود با توجه به قدرت زیادی که سنسور ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی خواهد داشت، تنها یک سنسور قرار است در پنل پشتی آن قرار گیرد و همین یک دوربین می‌تواند بهترین تصاویر را در اختیار کاربران قرار دهد.

انتهای پیام/

سامسونگ رکورد رزولوشن دوربین را می‌شکند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ به زودی رکورد رزولوشن دوربین را می‌شکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..