تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرور آثار تدوینگر پیشکسوت در «صحنه گران» نمایش

مرور آثار تدوینگر پیشکسوت در شبکه «صحنه گران» نمایشبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام، آثاری که از شنبه ۴ خرداد تا جمعه ۱۰ خرداد، از ساعت ٢١ با تدوینگری بهرام دهقان از شبکه نمایش پخش می‌شوند، به ترتیب فیلم‌های براده‌های خورشید، شب، اتوبوس شب، مزرعه پدری، تقاطع، طعم شیرین خیال و مدرسه پیرمرد‌ها هستند.

بهرام دهقان تدوینگر سینمای ایران، متولد سال ۱۳۳۳ شیراز و دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه کالیفرنیا است. او کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۶ با فیلم "سیمرغ" به کارگردانی اکبر صادقی آغاز کرد. از مهم‌ترین آثار بهرام دهقان می‌توان به فیلم‌های: عرق سرد، ابد و یک روز، مزرعه پدری، رخ دیوانه، استرداد، قارچ سمی و متری شیش و نیم اشاره کرد. این تدوینگر تاکنون تدوین بیش از ۷۰ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است و توانسته موفقیت‌های بسیاری در جشنواره‌های مختلف از آن خود کند که از جمله می‌توان به پنج جایزه سیمرغ بهترین تدوین از جشنواره فیلم فجر و نیز تندیس زرین بهترین تدوین جشن خانه سینما اشاره کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرور آثار تدوینگر پیشکسوت در «صحنه گران» نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..