تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/3/4+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/3/4// این خبر هر ساعت بروز رسانی می شود ....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/3/4+ تغییرات

درحال بروزرسانی....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

مرور بازار در روز گذشته ( جمعه 3 خرداد )

 چهار نفر از مدیران ارشد بانک مرکزی آمریکا دیروز در همایشی اعلام کردند تداوم جنگ تجاری با چین می‌تواند باعث کاهش رشد اقتصادی آمریکا شود و این خبر معامله گران را نسبت به بیشتر بودن پیامد‌های جنگ تجاری از چیزی که پیش‌تر تصور می‌شد افزایش داده است.
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارز‌های جهانی را اندازه می‌گیرد با ۰.۱۲ درصد کاهش نسبت به قله ثبت شده دو ساله اخیر در معاملات روز چهارشنبه، به ۹۷.۸۷۸ واحد عقب نشست. ماسافومی یاماموتو، استراتژیست ارزی در مؤسسه " میزوهو سکیوریتیز" گفت: بازار‌ها در حال ارزیابی پیامد‌های منفی جنگ تجاری بر روی بازار سهام و اقتصاد آمریکا هستند. احتمالاً دولت ترامپ بانک مرکزی را بیش از پیش برای کاهش نرخ بهره تحت فشار خواهد گذاشت.
این سخنان مقامات بانک مرکزی آمریکا، انتظارات را نسبت به کاهش نرخ بهره در سال جاری برای افزایش رشد اقتصادی تقویت کرده است. پس از آن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی متناقض گفت که امکان حل مساله شرکت هوآوی در مذاکرات تجاری وجود دارد، اما در عین حال این غول تکنولوژی چینی را بسیار خطرناک خواند، سردرگمی معامله گران نسبت به فرجام جنگ تجاری تشدید شده است.
در معاملات روز جمعه، هر دلار به ۱۰۹.۵۹ ین کاهش یافت تا بدین ترتیب در دو روز گذشته ۰.۶۶ درصد ارزش خود در برابر ین را از دست داده باشد. با این حال دلار هنوز در بالاترین سطح خود در طول سه ماه اخیر در برابر پول ژاپنی قرار دارد.
دلار استرالیا با وجود کاهش ۰.۲ درصدی ارزش خود در معاملات امروز، برای نخستین بار طی شش هفته اخیر در برابر دلار صعود کرد و هر دلار استرالیا به ازای ۰.۶۸۸۴ دلار آمریکا مبادله شد. یورو که دیروز به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر خود در برابر دلار رسیده بود با جهشی محسوس توانست تا ۱.۱۱۸۱ دلار بالا بیاید.
کاهش تولیدات کارخانه‌ها و فعالیت‌های صنعتی آلمان در ماه می‌باعث شده بود تا دیروز یورو چاره‌ای جز عقب نشینی گسترده در برابر دلار نداشته باشد. احتمال پیروزی احزاب راست افراطی در انتخابات پارلمان اروپا یکی از دیگر دلایلی است که تحلیل گران را نسبت به عملکرد یورو در روز‌های آینده بدبین کرده است./ایسنا

عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ

شاخص بورس تهران

۲۱۵,۱۶۸.۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 انس طلا

۱,۲۸۱.۶۲

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 مثقال طلا

۱۸,۵۲۰,۰۰۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 طلای ۱۸ عیار/۷۵۰

۴,۲۷۸,۰۰۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 سکه امامی

۴۷,۶۶۰,۰۰۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 دلار

۱۴۰,۴۶۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 یورو

۱۵۸,۴۷۰

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03

نفت برنت

۷۱.۹۱

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 بیت کوین / Bitcoin

۷۶۵۱.۲

ساعت 16:15 جمعه 98/3/03 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

جهت مشاهده قیمت امروز طلا، سکه و دلار به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/3/4+ تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..