تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1500 نیروی نظامی امریکا در خلیج فارس

رئیس جمهور آمریکا از اعزام ۱۵۰۰ نظامی به خاورمیانه خبر داد.

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن ۱۵۰۰ نظامی به خاورمیانه اعزام می‌کند.

ترامپ تاکید کرد که اعزام این نیرو‌ها به غرب آسیا با اهداف پیشگیرانه صورت می‌گیرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از کناره‌گیری «ترزا می» نخست وزیر انگلیس از سمت خود ابراز تاسف کرد.

«ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس امروز (جمعه) با اعلام استعفای خود گفت که در تاریخ هفتم ژوئن (۱۷ خرداد) رسما از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

1500 نیروی نظامی امریکا در خلیج فارس

ترزا می‌با اعلام استعفا از پست نخست‌وزیری انگلیس، افزود: «اکنون برای من روشن شده که به نفع کشور است تا یک نخست‌وزیر جدید، تلاش‌ها (برای برگزیت) را هدایت کند. پس امروز اعلام می‌کنم که به‌عنوان رهبر حزب محافظه‌کار در روز جمعه ۷ ژوئن استعفا می‌دهم تا نفر بعدی انتخاب شود».

بعد از سه بار رد شدن توافق برگزیت در پارلمان انگلیس، تهدید اتحادیه اروپا به خروج اجباری انگلیس بدون توافق و همچنین استعفای معاون پارلمانی دولت، رسانه‌های انگلیسی روز گذشته (پنجشنبه) گزارش دادند که نخست‌وزیر انگلیس با درخواست اعضای حزب محافظه‌کار در معرض استعفای اجباری قرار گرفته است.

ترزا می‌به مدت ۳ سال، از سال ۲۰۱۶ و بعد از استعفای «جیمز کامرون»، نخست‌وزیری دولت انگلیس و رهبری حزب محافظه‌کار را برعهده داشت.

بریتانیا اولین کشور در این اتحادیه است که قصد خروج از آن را دارد، از این رو فرآیند خروجش با پیچیدگی‌هایی مواجه شده و دارای مولفه‌های متعددی است. در همه‌پرسی ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ در بریتانیا، ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان انگلیس رای به خروج داده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1500 نیروی نظامی امریکا در خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..