تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست‌نوشته جالب دانشجویان سیل‌زده خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب +عکس

دستنوشته جالب دانشجویان خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز ۷خرداد جمعی از دانشجویان با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار سه ساعته‌ صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان، دیدگاه‌ها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاه‌های مختلف بیان کردند.

احوال این روزهای مناطق سیل‌زده چندان روبه‌راه نیست. در حالی که دولت وضعیت فعلی این مناطق را سفید اعلام کرده است، تصاویر و روایت‌هایی از مناطق سیل‌زده مخابره می‌شود که همچنان گواه ناخوش‌احوالی سیل‌زدگان است. در برخی از روستاها همچنان آب وجود دارد و هنوز رفت‌وآمد مردم با مشکل مواجه است. وضعیت اسکان سیل‌زدگان هم حال و روز خوبی ندارد و گرمای هوا آن را تشدید می‌کند.

به همین دلیل چند جوان دانشجوی خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب دست‌نوشته‌ای را به نمایش گذاشتند. عکس این دست نوشته را در ادامه مشاهده می‌کنید. «سیل در خوزستان تمام نشده است.»

دستنوشته جالب دانشجویان خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست‌نوشته جالب دانشجویان سیل‌زده خوزستانی در دیدار با رهبر انقلاب +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..