تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات کشف دو جمجمه انسان در ارتفاعات دربند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ احمد یادگاری گفت: صبح دیروز ماموران پلیس کوهستان در جریان کشف دو جمجمه انسان در ارتفاعات دربند قرار گرفته و ماموران تیم عملیات پلیس کوهستان به ارتفاع 2700 متری اعزام شدند.
یادگاری افزود: دو جمجمه مربوط به انسان و مقادیری استخوان به همراه یک جفت کفش کوه پیمایی و در تجسس های بیشتر از محل یک عدد کارت شناسایی مربوط به مرد جوانی کشف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی سیستم های پلیسی مشخص شد کارت شناسایی متعلق به فردی کوهنورد است که خانواده اش فقدانی او را از مهر ماه سال گذشته اعلام کرده اند.
وی ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضا استخوان های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شدند تا در زمینه هویت آنها تحقیقات انجام شود.
 

۴۷۲۳۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات کشف دو جمجمه انسان در ارتفاعات دربند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..