تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت انواع پژو در بازار/ ۲۰۶ صندوق‌دار ۴ میلیون تومان ارزان شد

 به گزارش خبرآنلاین، قیمت هر دستگاه پژو ۴۰۵ صفر کیلومتر در بازار به حدود ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت این خودرو در بازار در سی امین روز ادیبهشت ۸۶ میلیون و پانصد هزار تومان بود.

 پژو SLX نیز در بازار به حدود ۸۸ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در سی امین روز اردیبهشت ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

بازار خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز ۹۸ میلیون تومان فروخته می شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۱۲۳ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. این دو خودرو به ترتیب در اوایل این هفته به قیمت ۱۰۰ میلیون و ۱۲۵ میلیون تومان عرضه می شدند.

 قیمت ۲۰۶ صندوق دار نیز با کاهشی ۴ میلیون تومانی به ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است.

 با این حال قیمت پژو پارس نیز تغییر خاصی نداشته است.   هر چند برخی از فعالان بازار خبر می دهند که عرضه شرکت های خودروسازی افزایش یافته است اما با این حال رییس اتحادیه نمایشگاه داران می گوید بیشترین تاثیر بر قیمت ها به موجب مصوبه اخیر مبنی بر بازگشت شورای رقابت به فراینده قیمت گذاری رخ داده و هنوز عرضه خودروسازان تغییری را تجربه نکرده است.

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت انواع پژو در بازار/ ۲۰۶ صندوق‌دار ۴ میلیون تومان ارزان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..