تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فشار آمریکا به کره جنوبی برای محدود کردن روابط خود با هوآوی

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده آمریکا اصلا قصد متوقف کردن جنگ تجاری خود با هوآوی برای چپاول کردن آن چه این شرکت در جریان موفقیت تجاری خود به دست آورده، ندارد. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده یکی از مقامات وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در دیدار با کره جنوبی گفت که LG Uplus نباید در مناطق حساس سرویس دهی کند، زیرا این شرکت از تجهیزات هوآوی استفاده می‌کند. 

یک بیانیه رسمی که به وسیله تله‌کام منتشر شده ادعا می‌کند هیچ درخواست رسمی از سوی وزای امور خارجه کره جنوبی و آمریکا به این شرکت ارسال نشده است. با این حال واشنگتن متحدان خود را متقاعد کرده است که تجهیزات مورد نیاز هوآوی را به آن ندهند. یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در این راستا رخ داده این است که در هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا، شرکت‌هایی مانند کوالکام و گوگل را مجبور به مقابله با این سازنده چینی کرده است.

فشار آمریکا به کره جنوبی برای محدود کردن روابط خود با هوآوی

بیشتر بخوانید: پاسخ هوآوی به نگرانی کاربران خود در مورد قطع همکاری با گوگل/ سرنوشت هوآوی با عدم پشتیبانی نرم‌افزاری گوگل چه خواد شد؟!

کره جنوبی ممکن است متحد ایالات متحده آمریکا باشد، اما چین همچنان بزرگترین بازار صادرات برای کشور آسیا است. گزارشی برای آمار صادرات این کشور از سئول نقل شده است و بر اساس آن تقریبا یک چهارم کل صادرات به چین می‌رسند. وزارت خارجه کره جنوبی به سادگی گفت که از موقعیت ایالات متحده آمریکا در مورد امنیت تجهیزات 5G آگاه است.

هوآوی یکی از غول‌های تولیدکننده تلفن همراه اندرویدی است. این شرکت به دلیل استراتژی بسیار مناسب خود توانست در مدت کم پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای آمریکا باشد تا جلوی رقیب تجاری خود را بگیرد. البته آمریکا مسائل امنیتی این شرکت را بهانه‌ای برای رفتارها و فشارهای خود قرار داده است.

انتهای پیام/

آمریکا از تحت فشار قرار دادن هوآوی دست نمی‌کشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فشار آمریکا به کره جنوبی برای محدود کردن روابط خود با هوآوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..