تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله تند علم الهدی به روحانی

به گزارش شمانیوز به نقل از تسنیم: امام جمعه مشهدمقدس گفت: نشاط امروز این است که جوان امیدآفرین و با امید به گذشته در عرصه جنگ اقتصادی قدم بردارد و فضا را برای جوان آماده کردن به معنای نشاط جوان است نه بی بندو باری و ولنگاری.

حمله تند علم الهدی به روحانی
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد:

* برخی جریان‌های مدیریتی ادعا کردند و به امام گفتند به ما اختیار و فرماندهی بدهید و امام برای اینکه عذرشان موجه باشد این اختیار را دادند؛ آخرش چه شد؟ مسیر 70 کیلومتری را دشمن دو ساعته در مرز ما طی کند که اگر با اتومبیل سواری قرار بود بیاید به این زودی نرسیده بود و دشمن مملکت را گرفت؛ این جریان‌ها قدرت طلب بودند اما مردم ما خواستند بر دشمن پیروز شوند و مردم اراده کردند دین خدا را یاری کنند.

* آن روز مشکلات سیاسی و اقتصادی و شیطنت‌های گروهک‌های التقاطی را داشتیم و عده‌ای از جان گذشته به فرمان امام جبهه رفتند و دشمن را با دست خالی شکست دادند.

* آنهایی که گفتند به ما اختیار بدهید، چند ماه بعد سفیداب و سرخاب کردند و توالت کرده از این مملکت فرار کردند و سر در دامن استعمار اروپایی و آمریکایی گذاشتند، اما این مردم بودند که پیروز شدند، مردم و امام بودند که جنگ را تمام کردند و امروز اقتداری دارند که آمریکا جرات نزدیک شدن به ما را ندارد.

* امروز عده‌ای دنبال نشاط جوان هستند: نشاط جوان با تار و با رقص‌های نامشروع یک مشت دختر هرجایی و با اجراهای بی بند و بار محقق نمی‌شود؛ مثل امشبی که بعد از فتح خرمشهر بود جوانان نشاط داشتند و امروز آن نشاط را چگونه می‌توان ایجاد کرد؟ آن نشاط این بود که آن جوان که جنگ نظامی کرد نشاط داشت و نشاط امروز این است که جوان، امیدآفرین و باامید به گذشته، در عرصه جنگ اقتصادی قدم بردارد و فضا را برای جوان آماده کردن به معنای نشاط جوان است نه بی بندوباری و ولنگاری.

* جوان باید با تکیه بر قدرت خودش کشور را بسازد و در مقابل دشمن بایستد و معیشت را بالا ببرد و این استعداد در جوان امروز ما هست اما باید فضا را برایش فراهم کنید؛ در آن دوران یک روزی بنده خدمت امام بودم و عده‌ای از رزمندگان آمده بودند امام اینها را برای حضور در جبهه نصیحت کنند؛ صدای اینها که بلند شد ناگهان متوجه شدم امام راحل، انقلابی پیدا کردند؛ ایشان در تملک نفس بی‌نظیر بودند؛ اما آن روز ایشان منقلب شدند و صدایشان قطع شد و حرفشان را ادامه ندادند و مدتی سکوت کردند و سپس فرمودند این صدا را شنیدید؟ اگر 10 نفر از اینها آن روز بودند امیرالمومنین(ع) غریب نمی‌شد.

* خرمشهر فتح شد و کسی که در همان لحظه اول با یک عمق توحیدی این واقعیت را درک کرد، امام بزرگوار بود که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، خدای سال 63، خدای سال 98 نیز هست؛ خدای جنگ نظامی، خدای جنگ نرم امروز دشمن نیز است؛ مقام معظم رهبری فرمودند این جنگ، جنگ اراده‌ها است و ما پیروز هستیم زیرا دشمن تکیه‌اش بر منافع و تجهیزات و سلطه اقتصادی‌اش است اما ما که ایستاده‌ایم، تکیه ما بر خدا و توکل بر خداست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله تند علم الهدی به روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..