تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه ویندور ۱۰ را بروزرسانی کنیم؟

چگونه ویندور ۱۰ را بروز رسانی کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در روز‌های اخیر نسخه جدید و بروز رسانی شده ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار داد. نسخه جدید ویندوز ۱۰ عرضه شده در ماه می ۲۰۱۹ میلادی هم‌اکنون جهت دانلود روی سایت رسمی شرکت مایکروسافت قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد

اگر برای شما سوال پیش آمده است که این بروزرسانی شامل چه چیز‌هایی است باید به شما بگوییم که پس از ارتقای ویندوز ۱۰ یک تم روشن جدید مخصوص سیستم عامل، پشتیبانی از Kaomoji (شکلک‌های محبوب ژاپنی که با کاراکتر‌های صفحه کلید ساخته می‌شوند)، قابلیت SandBox (برای بررسی فایل‌های exe ناشناس) به سیستم عامل شما اضافه می‌شود. همچنین دستیار صوتی Cortana از جستجوی ویندوز جدا شده و به طور مستقل کار می‌کند.

مایکروسافت همانند بروز رسانی‌های قبلی این سیستم عامل، فرایند نصب آن را به صورت مرحله‌ای طراحی کرده است. یعنی ممکن است کاربر پس از نصب ویندوز جدید تغییرات آن را فورا حس نکند و. یا حتی قادر با دانلود و نصب این نرم‌افزار نباشند. شما می‌توانید با مراجعه به Settings > Update & Security > Windows Update قرارگیری نسخه جدید ویندوز ۱۰ در لیست آپدیت‌های رایانه خود را مشاهده کنید. در صورت نبود این نسخه در محل یاد شده می‌توان از روش‌هایی برای بروز رسانی ویندوز استفاده کرد.

نحوه دانلود نسخه بروز رسانی شده ویندوز ۱۰

۱- مراجعه به سایت مایکروسافت و دانلود Update Assistant
۲- اجرای فایل Windows۱۰Upgrade۹۲۵۲.exe
۳- روی گزینه Update Now کلیک کنید.
۴- اگر دستگاه شما با نسخه سیستم عامل عرضه شده در ۱۰ می ۲۰۱۹ سازگار باشد، دکمه بعدی گزینه شروع بروز رسانی است.

اگر نسخه ویندروز نصب شده روی رایانه شما بسیار قدیمی باشد احتمالا به دلیل وجود برخی از دیوار‌های امنیتی که مایکروسافت برای محافظت از انتشار اطلاعات کاربران به وجود آورده است، دچار مشکل می‌شود. در این زمان کافی است به راحتی برنامه removal.exe tool را دنلود و نصب کنید تا با گذشتن از دیوار‌های امنیتی ادامه مسیر بروز رسانی را برای شما ممکن سازد.

چگونه ویندور ۱۰ را بروز رسانی کنیم؟

دیگر نکته مهم در زمان انجام فرایند بروز رسانی حصول اطمینان از عدم اتصال هرگونه حافظه جانبی به رایانه است، زیرا این موضوع به احتمال بسیار زیاد سبب بروز مشکل در طی کردن مراحل دنلود و نصب می‌شود.

انتهای پیام/

مراحل بروز رسانی ویندوز ۱۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه ویندور ۱۰ را بروزرسانی کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..