تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نگران کننده پرسپولیس در جام حذفی

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نباید مقابل سپاهان از داور بازی، کارت زرد دریافت کنند.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، علی علیپور و سیامک نعمتی مردان تک اخطاره پرسپولیس تا قبل از بازی سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی هستند. البته انصاری مصدوم است و به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

وضعیت نگران کننده پرسپولیس در جام حذفی


با توجه به اعمال محرومیت با ۲ کارت زرد در جام حذفی، اگر هر یک از این ۵ بازیکن در اصفهان کارت دریافت کنند، ۲ اخطار شده و در صورت صعود پرسپولیس به فینال قادر به همراهی تیم‎‌شان در بازی نهایی جام حذفی نخواهند بود.
گفتنی است دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، روز ۸ خرداد و بعد از اذان مغرب و عشاء در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نگران کننده پرسپولیس در جام حذفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..