تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهای جدید Galaxy Note 10، دوربین چهارگانه عمودی روی آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید Galaxy Note 10 دوربین چهارگانه عمودی روی آن را نشان می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق رسم هر سال، شرکت سامسونگ قصد دارد این تابستان خط پرچمداران خود را با تولید Galaxy Note 10 به روز کند. اگر شایعات درباره این گوشی درست باشند، امسال سامسونگ چهار مدل از این گوشی با کیفیت را تولید و عرضه خواهد کرد. بر خلاف گزارش‌های قبلی، گزارش جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد Galaxy Note 10 از لحاظ طراحی با مدل‌های سال پیش خود تفاوتی جزئی دارد. فبلت پرچمدار جدید سامسونگ قرار نیست یک گوشی هوشمند تاشو و یا مجهز به دوربین زیر نمایشگر باشد؛ در عوض، سامسونگ در حال تلاش برای بالا بردن کارایی آن و قابلیت‌های چشمگیر آن است.

اوایل امسال پیش‌بینی‌های زیادی صورت گرفت از این که قرار است Galaxy Note 10 چه ظاهری داشته باشد و در همه آن‌ها مشخص بود که این گوشی هوشمند دارای یک حفره برای دوربین سلفی خود روی نمایشگر خواهد بود. رندرهای تازه منتشر شده از Note 10 نشان می‌دهند که این گوشی قرار است در مرکز قسمت بالایی نمایشگر خود این حفره را داشته باشد ولی قدرت دوربین سلفی آن از Galaxy S10 کمتر است. در پست‌های جدیدی هم که توسط Steve H از رسانه OnLeaks منتشر شده، خبر وجود حفره دوربین در مرکز نمایشگر سامسونگ Galaxy Note 10 تأیید می‌شود.

رندرهای جدید Galaxy Note 10 دوربین چهارگانه عمودی روی آن را نشان می‌دهند

بیشتر بخوانید: تصاویر نسخه قرمز رنگ گلکسی S10 فاش شد +تصاویر

بر اساس شایعه‌ها، Galaxy Note 10 دارای دوربین چهارگانه خواهد بود و شایعات اخیر از این خبر می‌دهند که این دوربین‌ها به جای ترکیب افقی قرار است به صورت عمودی کنار هم قرار گیرند که اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، چهار لنز آن به گوشه‌ای از پنل پشتی دستگاه منتقل خواهند شد. این ترکیب می‌تواند به دلیل وجود یک باتری بزرگ با حجم ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت در این دستگاه باشد. با در نظر گرفتن این مسئله، بسیاری از طرفداران سامسونگ هستند که نمی‌توانند تصمیم بگیرند ترکیب افقی یا عمودی برای گوشی‌هایشان بهتر است یا خیر. با این وجود، سامسونگ تلاش خود را خواهد کرد تا گوشی خود را زشت طراحی نکند.

رندرهای جدید Galaxy Note 10 دوربین چهارگانه عمودی روی آن را نشان می‌دهند

انتهای پیام/

رندرهای جدید Galaxy Note 10 منتشر شد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهای جدید Galaxy Note 10، دوربین چهارگانه عمودی روی آن را نشان می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..