تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه اعلام آزادسازی خرمشهر قهرمان +فیلم

لحظه غرورانگیز اعلام آزادسازی خرمشهر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های یاری خدا و یکی از مهمترین و زیباترین روز‌های دوران دفاع مقدس است. عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از  بزرگترین عملیات‌های ایران در جنگ ۸ ساله محسوب می‌شود که در این عملیات نیرو‌های ایرانی با ۷۰ هزار رزمنده در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش حمله خود برای آزادسازی خرمشهر را شروع کردند.

این عملیات مهم و گسترده سه هفته به طول انجامید و در نهایت در سوم خرداد ۱۳۶۱ رزمندگان غیور ایرانی خرمشهر را که در روز‌های ابتدایی جنگ به اشغال  عراق درآمده بود، آزاد کردند.

در ادامه ویدئویی از لحظه پرافتخار و غرورانگیز اعلام آزادسازی خرمشهر قهرمان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه اعلام آزادسازی خرمشهر قهرمان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..