تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوه رضایی جانشین منشا در استقلال !

مهاجم ایرانی بروژ در آستانه جدایی از تیم بروژ بلژیک قرار دارد.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی و به نقل از سایت «voetbal ۲۴» بلژیک، عملکرد کاوه رضایی در اولین فصل حضورش در کلوب بروژ اصلا قانع کننده نبود به همین خاطر او بزودی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

کاوه رضایی جانشین منشا در استقلال !


بروژ در نقل و انتقالات تابستانی بابت او ۵ میلیون یورو پرداخت کرد، اما عملکردش قانع کننده نبود. جونیور وربرک، کارشناس باشگاه بروژ می‌گوید: برخی از بازیکنان به بزرگترین شکست تبدیل شدند. نمی‌توان این عملکرد رضایی را نادیده گرفت. گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه نتوانسته حتی یک گل برای تیمش بزند. سرنوشت او با باشگاه در شرایط کنونی تمام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوه رضایی جانشین منشا در استقلال !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..