تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال باید برانکو را بیاورد !

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، سعید مراغه‌چیان کاپیتان اسبق استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان و همچنین انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی با ما هم‌صحبت شد.


* از قرار معلوم استقلالی‌ها می‌خواهند سرمربی خارجی بیاورند.
بله و این خیلی خوب است. استقلال باید یک مربی خارجی باتجربه مثل برانکو ایوانکوویچ بیاورد. یکی مثل رایکوف یا جکیچ که توانایی فنی بالایی داشته باشد و از طرفی قابلیت جمع کردن این همه حاشیه را هم در خود ببیند.

استقلال باید برانکو را بیاورد !


* اما فرهاد مجیدی هم با استقلال بد نتیجه نگرفته است.
فرهاد پسر فوق‌العاده خوبی است که خداوکیلی همیشه به بزرگ‌تر‌ها و پیشکسوتان احترام گذاشته است، اما فرهاد هم یکی مثل ژاوی است که باید از صحبت‌های او درس بگیرد. ژاوی همین چند روز پیش گفته که حالا حالا‌ها باید تجربه مربیگری کسب کند و به قول معروف از تیم‌های کوچک و پایه شروع کند و می‌خواهد در زمان مناسب وقتی کاملاً آبدیده شد سرمربی بارسلونا شود. فرهاد هم باید به این حرف‌های ژاوی توجه کند و برود از تیم‌های کوچکتر و پایه شروع کند و تجربیات زیادی را در عرصه مربیگری به دست آورد آن وقت با قدرت بیاید و هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.


* شما فکر می‌کنید مربی خارجی برای استقلال بهتر از مربی ایرانی است؟
من نمی‌خواهم اسمی ببرم، ولی هستند مربیان داخلی خوبی که می‌توانند استقلال را قهرمان کنند، ولی می‌گویم حالا که قرار است سرمربی خارجی بیاید باید یکی مثل برانکو باشد که فوتبال ما را از قبل می‌شناخته و در پرسپولیس کمتر به مشکل برخورد.


* تیم ملی هم ظاهراً با مارک ویلموتس تمام کرده است.
ویلموتس بازیکن بزرگی بوده، ولی مربی بزرگی نبوده است. او کارنامه موفقی نداشته و فکر نمی‌کنم بتواند کمک چندانی به تیم ملی بکند. با این وجود آرزو می‌کنم تیم ملی بتواند اقتدار خود را در آسیا به رخ رقبای خود بکشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال باید برانکو را بیاورد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..