تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دختر دواتیشه پرسپولیسی در ورزشگاه + عکس

«فرناز- ع» دختری که با گریم پسرانه در هر سه قهرمانی سال‌های اخیر تیم محبوبش حضور داشته می‌گوید: قطعاً باز هم به استادیوم می‌روم. این حق طبیعی ماست.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی؛ سه فصل متوالی است پرسپولیس قهرمان می‌شود. دو بار در تهران و یک بار در جم. تمام هوادارانی که در ورزشگاه برای قهرمانی تیم‌شان هورا می‌کشند و شادی می‌کنند را آقایان تشکیل داده‌اند. به جز یک استثنا: فرناز- ع. دختری که با گریم پسرانه در هر سه قهرمانی سال‌های اخیر تیم محبوبش حاضر بوده. او در این باره می‌گوید: «اولین باری که به استادیوم رفتم، جشن قهرمانی پرسپولیس در سال ۹۶ بود. بعد از آن برای قهرمانی در سال ۹۷ دوباره به استادیوم رفتم و امسال هم به جم رفتم تا شاهد هت‌تریک تیم محبوبم در قهرمانی باشم.»

حضور دختر دواتیشه پرسپولیسی در ورزشگاه + عکس


از او در مورد حسش به خاطر حضور در جشن قهرمانی سرخپوشان می‌پرسیم: «بهترین حس دنیا را داشتم که بالاخره توانستم قهرمانی تیم محبوبم را از نزدیک ببینم. اولین بار در سن ۱۶ سالگی به فکر ورزشگاه رفتن افتادم، حتی لباس هم خریدم، اما از ترس لو رفتن به ورزشگاه نرفتم. هشت سال تمام در رؤیای حضور در ورزشگاه به سر می‌بردم و شب‌ها خواب استادیوم می‌دیدم تا اینکه این رؤیا را در سال ۹۶ عملی کردم.» از او در مورد سایر حضورهایش در استادیوم می‌پرسیم و فرناز می‌گوید در فینال لیگ قهرمانان هم با گریم به استادیوم رفته. آن فینال یکی از معدود مسابقاتی بود که حضور بانوان آزاد بود، اما فرناز می‌گوید: «بانوانی که در آن بازی به استادیوم رفتند گزینشی بودند و من نمی‌خواستم گزینشی باشم. همه باید حق حضور در استادیوم را داشته باشند و حضور گزینشی معنایی ندارد.» فرناز می‌گوید در این مسیر خطرناک خانواده‌اش مخالفتی با او نکرده‌اند: «این کار خطر دارد، اما به خاطر تیم محبوبم این خطر را می‌پذیرم. خانواده‌ام اصلاً فوتبالی نیستند و دوستانم مرا به خاطر فوتبالی بودن مسخره می‌کنند و حتی خیلی‌ها به خاطر اصفهانی بودنم به من می‌گویند باید طرفدار سپاهان باشی، اما قرمز بودن در خونم بود. ما پرسپولیسی نمی‌شویم، پرسپولیسی به دنیا می‌آییم.»


او در مورد واکنش هواداران حاضر در استادیوم می‌گفت: «تقریباً همان لحظه‌های اول می‌فهمیدند دخترم و از من حمایت می‌کردند. بار‌ها به استادیوم رفتم، اما اتفاق خاصی نیفتاد. باید بانوان را هم به استادیوم راه دهند. زمانی آرزو داشتم بازی بازیکنانی را از نزدیک ببینم که حالا بازنشست شده‌اند و ما هنوز اجازه ورود به ورزشگاه را نداریم. وقتی نمی‌گذارند به استادیوم بروم باید با گریم وارد شوم.» او در پایان می‌گوید: «قطعاً باز هم به استادیوم می‌روم. این حق طبیعی ماست. کاش کاری کنند که ما هم کنار آقایان وارد استادیوم شویم و بازی تیم محبوب‌مان را از نزدیک تماشا کنیم.»


این دختر این بار از اصفهان راهی شیراز شد و از آنجا خودش را به جم رساند. وقتی از او می‌پرسیم این بار برای گریم چقدر هزینه کردی، جواب می‌دهد: «۹۰۰ هزار تومان برای مو و چسب هزینه شد، اما دیگر نیاز به هزینه برای گریمور نیست، خودم حرفه‌ای شدم و خودم را گریم می‌کنم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دختر دواتیشه پرسپولیسی در ورزشگاه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..