تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با خانواده شهید مدافع حرم ذاکر حیدری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با حضور درمنزل سردار شهید مدافع حرم ذاکر حیدری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از نزدیک در جریان زندگی خانواده وی قرار گرفت.
وی در این دیدار هدف داعش و دیگر گروه های تروریستی را ضربه زدن به کشور های اسلامی عنوان کرد و گفت : درسایه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و فداکاری واز جان گذشتگی های شهدای مدافع حرم دشمنان نتوانسته اند به ایران آسیبی برسانند.
امام جمعه تبریز به روند آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و افزود : زمانی صدام باور نمی کرد که این شهر به همت رزمندگان اسلام آزاد شود اما با عنایت پروردگار متعال ، رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و روحیه بالای جوانان انقلابی خرمشهر از چنگ دشمنان رهایی یافت.
امام جمعه تبریز ادامه داد : دشمنان هرلحضه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما نمی دانند که روحیه جوانان آزادی بخش خرمشهر در جوانان امروز هم وجود دارد و برای دفاع از میهن خود آماده فداکاری هستند.
سردار شهید ذاکرحیدری هفدهمین شهید سرافراز مدافع حرم استان است که در نهم آبان سال ۹۵در منطقه جنگی حلب سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید.
این شهید بزرگوار ، از نیروهای بازنشسته سپاه بود که داوطلبانه عازم جبهه های حق علیه باطل در سوریه شده بود.

دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..