تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت معین‌های اقتصادی باید به توسعه روستا‌ها منجر شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جلسه نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور برخی از معین‌های توسعه‌ای استان برگزار شد گفت: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با هدف چاره جویی و گره گشایی از مشکلات در سطح هر شهرستان و با امکانات منطقه‌ای شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های هر منطقه و اختیارات مسئولان محلی باید در جهت اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و رفع مشکلات پیش روی سرمایه گذاری معین‌های اقتصادی به کار گرفته شود.

دبیر نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت معین‌ها باید منجر به سرمایه‌گذاری و تحقق سیاست‌های توسعه‌ای در روستا‌ها با مشارکت مردم شود گفت: مطالعات انجام شده بر روی حدود ۱۰۰ روستا توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در اختیار معین‌های مناطق مختلف قرار می‌گیرد تا برداشت شفاف تری از سیمای منطقه تحت پوشش خود داشته باشند.

لبافی افزود: بستر چاره جویی از مشکلات در سطح شهرستان و استان فراهم است با این حال اگر ابعاد مشکلات فراتر از ظرفیت‌های موجود باشد، باید مسیر حل و فصل آن در ابعاد استانی و کشوری پیگیری شود.

وی تصریح کرد:از فرمانداران درخواست می کنم تا با معین‌های اقتصادی هر منطقه جلسات مشترکی را برگزار کرده و مشکلات و موانع را به صورت مستمر رصد کنند تا شرایط برای رفع دغدغه‌ها در راستای توسعه اقتصادی فرهنگی فراهم شود.

انتهای پیام//ف. س


 برگزاری جلسه نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت معین‌های اقتصادی باید به توسعه روستا‌ها منجر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..