تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Bullet Hell Monday 2.1.9 – بازی آرکید و کلاسیک “دوشنبه جهنمی” اندروید + مود

دانلود امروز 53+

تاریخ انتشار پنج شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

2

نسخه 2.1.9

دوست داشتن 2

Bullet Hell Monday v2.1.9 + Mod – بازی آرکید و نوستالژیک دوشنبه جهنمی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (AP یا انرژی نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Bullet Hell Monday – دوشنبه جهنمی گلوله ها یک بازی کلاسیک و رترو در سبک بازی های آرکید و با الگوبرداری از بازی های نوستالژیک دهه 80 و 90 ساخته شده و به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی انتشار پیدا کرده است. این بازی توسط استودیوی ژاپنی MASAYUKI ITO تولید شده است. Bullet Hell Monday شما را به دنیای کلاسیک قدیمی بازی های کنسول های نسل اولی می برد. دنیایی که در آن طراحی های ساده و در عین حال گیم پلی پر زد و خورد حرف اول را می زنند. در بازی Bullet Hell Monday شما باید سوار بر یک سفینه جنگی پیشرفته در یک دنیای رترو به جنگ با دشمنان بپردازید و از هر سلاح قدرتمندی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت برای شلیک کردن به رقبا استفاده کنید! شلیک های پیاپی این اسلحه های مهلک و قوی و همچنین دشمنان زیادی که آن ها نیز ثانیه ای دست از حمله کردن بر نمی دارند، باعث شده تا صحنه های اکشن و پر برخوردی در این بازی تداعی شود. به همین خاطر هم هست که عنوان بازی دوشنبه جهنمی است! چرا که شما با قدم گذاشتن در این دنیای آرکید، صحنه آن را به یک جهنم پر از آتش تبدیل می کنید. وظیفه شما این است تا با استفاده از سلاح های مختلف به سمت جت ها و سفینه های فضایی دشمنان شلیک کنید و از طرف دیگر، باید برای سالم ماندن سعی کنید با جا خالی دادن از شلیک ها و گلوله های آنان در امان باشید! بازی Bullet Hell Monday چند بخش کلی شامل دو بخش اصلی Chapter Mode (بخش مرحله ای) و بخش Challenge Mode (بخش چالشی و رقابتی) است.

Bullet Hell Monday

به نقل از سازنده بازی Bullet Hell Monday، بخش Challenge Mode مخصوص بازیکنان حرفه ای و گیمرهای همه فن حریف است! این بخش به صورت بی پایان طراحی شده و ملاک اصلی آن ثبت رکوردهای بهتر است. همچنین می توان سطح و درجه سختی بازی را از بین 4 گزینه EASY, NORMAL, HARD و HEAVEN انتخاب کرد. این قسمت همچنین دارای بخش رتبه بندی های آنلاین است و نام برترین رکوردزن های بخش Challenge Mode در این قسمت نمایش داده می شود. در بخش مرحله ای بیش از 50 مرحله و مأموریت وجود دارد. مراحل اولیه ساده و آموزشی هستند اما بعد از چند مرحله، درجه سختی دشمنان نیز بیشتر می شود. برای آزاد کردن مراحل بعدی باید حتماً مرحله قبلی را به پایان برسانید. شما می توانید از انواع و اقسام نیروهای ویژه برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید. همچنین با نابود کردن هرچه بیشتر حریفان، امتیاز و انرژی بیشتری به دست میاورید که می توانید با کمک آن ها اقدام به ارتقاء و نیرومندسازی سفینه خود کنید. برای اینکه حس و حال بازی های رترو و کلاسیک را در Bullet Hell Monday بهتر تجربه کنید، سازندگان از موسیقی ها و صداگذاری های 8 بیتی نیز استفاده کرده اند! این بازی آرکید با بیش از 100 هزار دانلود و امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 در گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون قادر هستید تا نسخه آخر این بازی را در دو نوع معمولی و مود شده به صورت تست شده از فارسروید دریافت کنید و از انجام این بازی زیبا لذت ببرید.

تغییرات نسخه ی v2.1.9 :

* بروزرسانی SDK تبلیغاتی بازی

مرتبط با پست 3 بازی آرکید و کلاسیک "دوشنبه جهنمی" اندروید + مود Retro Shooting 2018 Retro Shooting review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Starlost - Space Shooter Starlost - Space Shooter review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Retro Highway Retro Highway review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Bullet Hell Monday 2.1.9 – بازی آرکید و کلاسیک “دوشنبه جهنمی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..