تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به سروآبادی‌ها

پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به سروآبادی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز در نشست بررسی راهکار‌های توسعه و تقویت بخش تعاون در شهرستان سروآباد به تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده در این شهرستان اشاره کرد.

برهان صلواتی گفت: سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره اشتغالزایی روستایی و یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبارات اشتغال فراگیر به بیش از ۵۰۰ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است و نشان می‌دهد سروآباد در جذب این تسهیلات رتبه دوم استانی را دارد.

صلواتی سپس با اشاره به سه بخش اقتصادی؛ خصوصی – دولتی و تعاونی گفت: هدف گذاری بخش تعاون تحقق سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد بود که آمار نشان می‌دهد با این مهم فاصله داریم و باید تلاش جهادگونه به کار گیریم.

وی در ارتباط با تعاونی‌های مرزنشین افزود: نظارت و ارزیابی کامل بر این تعاونی‌ها انجام شده و اگر مشکلاتی در این حوزه وجود داشته باشد ناشی از گستردگی و وسعت فعالیت مرزنشینان است که آسیب شناسی این مشکلات هم در دستور کار است.

ظرفیت‌های اشتغال در سروآباد امیدوار کننده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظرفیت گردشگری، پرورش ماهی و آبزیان، کشاورزی و باغات، دامپروری و ... در سروآباد را ازجمله زیرساخت‌های مهم توسعه در این منطقه برشمرد و افزود: همه این ظرفیت‌ها امید‌ها برای اشتغال در سروآباد را افزایش داده است.

برهان صلواتی القای امید به مردم را در این شرایط اقتصادی اثربخش خواند و گفت باید با تدبیر و تعامل همگانی و تلاش جهادگونه همچون حماسه آزادسازی خرمشهر حماسه اشتغال کارآفرینی و رونق اقتصادی بیافرینیم.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یکی از اهداف تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران را توزیع عادلانه ثروت دانست و اظهار داشت: مرزی بودن، اکوتوریسم، بوم گردی، آب‌های خروشان، باغات، کشاورزی و... مناسب‌ترین موفقیت را برای تشکیل تعاونی توسعه و عمران در سروآباد فراهم نموده است.

علی اصغر عباسی با بیان اینکه جمعیت قابل توجه سروآباد در روستا‌ها سکونت دارند گفت: تعاونی‌های توسعه روستایی در شهرستان می‌تواند به افزایش رونق اشتغال و اقتصاد روستاییان کمک کند.

به گفته عباسی ۲۸ تعاونی فعال با ۲۴۳ نفر اشتغال و بیش از ۲۸ هزار عضو در سروآباد وجود دارد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به سروآبادی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..