تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت استفاده از برند سلامت در کنار مطب‌ها/ زیرمیزی در شهرستان‌ها به صفر رسیده است

جهانگیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ممنوعیت استفاده از برند سلامت تحت عنوان مسائل مختلف در کنار مطب پزشکان/ استانداردسازی راهنمای اخلاق حرفه‌ای برای جامعه پزشکیمحمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در حوزه‌های درمان و در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات احتمالی اقدامات مناسبی انجام داده که یکی از موضوعات اعزام کارشناسان حوزه ویزیت در بخش سرپایی است.

وی ادامه داد: به طور معمول ویزیت در بخش بستری مراکز در مانی و بیمارستان‌ها رعایت می‌شود و سازمان نظام پزشکی استاندارد‌هایی بر اساس راهنما‌های بالینی اخلاق حرفه‌ای به سازمان‌های ذی‌ربط اعلام کرده است.

جهانگیری تاکید کرد: در سازمان نظام پزشکی مباحثی مانند صدور روانه به صورت آنلاین انجام می‌شود و این کار در راستای ارائه تسهیلات بیشتر به جامعه پزشکی و سرعت بخشیدن امور در سراسر کشور انجام می‌شود.

ضرورت دریافت اطلاعات پزشکان پیش از مراجعه

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: مردم باید قبل از مراجعه به پزشک بتوانند اطلاعات پزشکان را از سامانه نظام پزشکی متوجه شوند و بر اساس این اطلاعات به پزشک مورد نظر خود جهت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

وی با اشاره به دریافت‌های غیر متعارف در حوزه پزشکی افزود: واقعیت امر این است که دریافت تعرفه غیر متعارف از چند سال گذشته تا امروز کاهش چشمگیری داشته است و این موضوع در شهرستان‌های کشور تقریبا به صفر رسیده اما موارد نادر در برخی از کلان‌شهر‌ها از سوی مردم به سازمان نظام پزشکی گزارش داده شده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: هر خدمتی که در حوزه پزشکی در کنار مطب‌ها انجام می‌شود باید در این حوزه تعریف شده باشد، زیرا در شان پزشکان نیست که افرادی از برند سلامت برای انجام کار‌های خود استفاده کنند و اگر فردی در کنار مطب پزشکان فعالیت جانبی انجام دهد تخلف کرده و به وسیله سازمان نظام پزشکی مسائل پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت استفاده از برند سلامت در کنار مطب‌ها/ زیرمیزی در شهرستان‌ها به صفر رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..