تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعای روز نوزدهم ماه رمضان + فیلم و عکس نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان می‌خوانیم: اَللّـهُمَّ وَفِّرْ فیهِ حَظّى مِنْ بَرَکاتِهِ وَسَهِّلْ سَبیلى اِلى خَیْراتِهِ وَلاتَحْرِمْنى قَبُولَ حَسَناتِهِ یا هادِیاً اِلَى الْحَقِّ الْمُبینِ. خدایا در این روز بهره مرا از برکاتش وافر گردان وراهم را به سوی خیراتش سهل وآسان ساز واز حسنات مقبول آن مرا محروم مسازای راهنمای به سوی دین حق وحقیقت آشکار.

دعای روز نوزدهم ماه رمضان + فیلم و عکس نوشته

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا بصیری مدرس دانشگاه و کارشناس مذهبی در تفسیر دعای روز نوزدهم ماه رمضان به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در دعای روز نوزدهم یکی از مهمترین خواسته هایمان این است که خدایا بهره من را از برکات ماه مبارک رمضان افزون و پر کن. برکت به معنای خیر و تفضل است. شاید در زبان فارسی برکت را آن اضافه‌ها و مازادی که هیچ وقت حسابش را نمی‌کردیم ترجمه شده. اضافاتی که رزق و روزی ما می‌شود. وقتی می‌گوییم عمر یا پول یک نفر او برکت دارد، به این معناست. در تمام ماه مبارک رمضان سفره برکت پهن است. همان طور که پیامبر اکرم (ص) در ماه شعبان فرمودند، قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ.

صوت دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

وی افزود: ماه رمضان، یکی از سوغات‌هایی که می‌آورد برکت است. مثلا یکی از برکات ماه مبارک رمضان همین وقت‌های سحرش است. هنگام سحر توفیقی است که می‌توانیم بهره‌های معنوی از آن ببریم. یکی دیگر از برکات ماه رمضان این است که تلاوت یک آیه از قرآن برابر ختم قرآن است. در این ماه نفس کشیدن ما می‌شود، تسبیه خدا؛ خوابیدن ما به اندازه‌ای که لازم است، عبادت محسوب می‌شود. یک شب قدرش با هزار سال و حتی بالاتر برابری می‌کند.

تفسیر دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

تفسیر دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعای روز نوزدهم ماه رمضان + فیلم و عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..