تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با فاصله‌ی یک صندلی!/ روایت خواندنی خانم شاعر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب

قسمت سوم:با فاصله‌ی یک صندلی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای که در حوزه خانواده و سبک زندگی فعالیت دارد، در آخرین بروزرسانی خود قسمت سوم از روایت بانوی شاعر، سرکار خانم نصیبا مرادی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب را منتشر کرد.

متن کامل این پست به شرح زیر است:

«موقع افطار، با یک سفره‌ی کوچک و ساده مواجه شدیم. غذا یک نوع بود، برنج ساده با مرغ! افطاری نه خبری از سفره‌های تجملاتی بود، نه بریز بپاشهای آنچنانی. خرما، چای، نان و پنیر و آب به همین سادگی. من شانس آوردم با فاصله‌ی کوتاه - فقط یک نفر - با صندلی حضرت آقا نشستم. همین قدر نزدیک! با یک لیوان آب افطار کردم. بغض شادی امانم را بریده بود و دیگر نتوانستم هیچ چیز بخورم، باورتان می‌شود؟ هیچ چیز نخوردم. خانم محافظی که کنارم نشسته بود هی می‌گفت بخور دختر! بالا چیزی نیست ضعف می‌کنی ها. گفتم نه من هیچ چیز نمی‌خورم. فقط رو به حضرت ماه برگشتم و نگاهش کردم. یک دل سیر نگاهش کردم، غذا خوردنش را، گپ زدنش را با‌ آقایان دور و برش. لبخندش را، اینقدر نگاهش کردم که غذا خوردنش تمام شد. اینقدر نگاهش کردم که گفتند پا شوید بروید بالا، طبقه‌ی بالا.

 طبق شماره‌هایمان نشستیم. چند دقیقه بیشتر منتظر نماندیم که آقا آمدند. نوبت شعرخوانی‌ها شد. استاد امیری اسفندقه مجری برنامه بود. یادی از شاعرهای بزرگ گذشته کردند. سعی می‌کردند خیلی خلاصه صحبت کنند تا نوبت به شعرخوانی‌های بیشتری برسد. حسن شروع برنامه با استاد علی موسوی گرمارودی بود که شعری را به مناسبت زادروز فردوسی برای گرامیداشت فردوسی خواندند. حضرت آقا اشاره کردند که بهتر است جوان‌ها هم روش و کاربرد شعرهای فردوسی را احیا کنند. نفر دوم آقای ناصر حامدی بود، مطلع شعری را با مصرع «باز باران است، باران حسین بن علی» خواندند، که حضرت آقا از آن استقبال کرد.

نفر سوم شاعر جوان رضا یزدانی بودند. اینقدر استرس داشتند که شعر نیمایی را که گفته بودند تند و تند خواندند، طوری که وزنش مشخص نشد. حضرت آقا گفتند شما این شعر نیمایی است خواندید؟ ولی شعر نیمایی وزن دارد، این شعری که خواندید شعر سپید است، من نمی‌گویم شعر سپید خوب است یا بد است، ولی شعر نیمایی وزن داشت، این شعری که شما خواندید وزن نداشت. ولی استاد امیری اسفندقه گفتند که خوانش‌شان ایراد داشت، خودشان یک باره دیگر آرام با خوانش درست خواندند. حضرت آقا خندیدند و گفتند هان این شد. بعد گفتند اگر اینجوری بخوانیم بله وزنش درست می‌شود و جمعیت خندیدند.

 نفر بعدی شاعری از هند بودند. که شعری خواندند که حضرت آقا از زبان فارسی سلیس این شعر تعریف و تمجید کردند. نفر بعد استاد قزوه بودند که به نفع شاعران جوان فقط به خواندن چند بیت شعر اکتفا کردند.»

قسمت سوم:با فاصله‌ی یک صندلی!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با فاصله‌ی یک صندلی!/ روایت خواندنی خانم شاعر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..