تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Temple Run 2 v1.56.1 – بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Temple Run 2 یا فرار از معبد یکی از پرطرفدار ترین بازی های رکورد زدنی است که در سبک بازی Runner یا دونده از شرکت Imangi Studios منتشر شده است.


دانلود بازی فرار از معبد 2

در این بازی شما یک مجسمه نفرین شده از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند، شما باید در مسیر های پیچ در پیچ از دست غول ها فرار کنید و هر چقدر مسافت بیشتری طی کنید امتیاز بیشتری به دست می آورید. نسخه اول این بازی طرفداران بسیاری را جذب خود کرده و امتیاز 4.3 از 5.0 را در پلی استور کسب کرده است و حالا نسخه دوم این بازی با تغییرات هیجان انگیز منتشر شده است.

ویژگی های بازی Temple Run 2:

گرافیک عالی و بهبود یافته نسبت به ورژن قبلی خود دارا بودن محیط هایی با کیفیت اچ دی و واقعی بودن موانع چالش برانگیز و بسیار سخت بودن دستاوردها و قدرت های مختلف موجود در بازی بودن کاراکترهای متنوع صدای هیجان انگیز این بازی تاکنون نزدیک به 500 میلیون بار دانلود و امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را دریافت کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود بازی فرار از معبد 2دانلود بازی فرار از معبد 2دانلود بازی فرار از معبد 2  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Temple Run 2 ؛ بازی پرطرفدار فرار از معبد با 500 میلیون دانلود
   دانلود برای اندروید

حجم: 77 مگابايت

نسخه: v1.56.1

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود بازی فرار از معبد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Temple Run 2 v1.56.1 – بازی پرطرفدار فرار از معبد اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..