تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:از طریق آلمان و عمان پیامی برای ایران نفرستاده ایم

بر این اساس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت آمریکا از طریق هیئت‌های سایر کشورها به ایران پیامی ارسال کرده‌اند گفت: «فکر می‌کنم ما پیام‌های که به ایران می‌دهیم را خیلی علنی گفته‌ایم.»

ارگاتوس یادآوری کرد «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره، سفر به بغداد و سفر بروکسل نظرات خود درباره ایران را مطرح کرده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا گفت: «خیلی علنی گفته‌ایم که می‌خواهیم طرف‌هایی که منفعتی در این میان دارند -هر کسی که باشد- از ایران بخواهند از این رفتارهای تنش‌آمیز بکاهد.»

او در ادامه گفت: «بنابراین فکر نمی‌کنم هیچگونه پیامی به صورت محرمانه ارسال شده باشد. فکر می‌کنم ما مقاصدمان را به صورت کاملاً علنی و بسیار آشکار بیان کرده‌ایم.»

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:از طریق آلمان و عمان پیامی برای ایران نفرستاده ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..