تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شرکت ملی نفتکش به دادگاه متهم نفتی: کسی به نام کاپیتان بجنوردی با ما ارتباط شغلی ندارد

شرکت ملی نفتکش ایران درخصوص اظهارات مطرح شده در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد، درخصوص ارتباط شغلی و سازمانی فردی به نام کاپیتان بجنوردی با این شرکت اعلام کرد: فرد نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری و سازمانی با این شرکت نداشته و ندارد.  

روابط عمومی و امور بین‎الملل شرکت ملی نفتکش در اطلاعیه‎ای اعلام کرد: در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علیرضا زیبا حالت منفرد در مورخ اول خردادماه جاری، متهم در اظهاراتی از فردی به نام کاپیتان بجنوردی به عنوان کارمند اخراجی شرکت ملی نفتکش ایران نام برد در حالی که نامبرده هیچ ‎گونه ارتباط شغلی، اداری و سازمانی با این این شرکت نداشته و ندارد.

۴۱۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شرکت ملی نفتکش به دادگاه متهم نفتی: کسی به نام کاپیتان بجنوردی با ما ارتباط شغلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..