تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Big Farm: Mobile Harvest v3.8.12009

بازی مزرعه داری مزرعه بزرگ

4.5 (182360) امتیاز در گوگل‌پلی

بازی , فانتزی

در Big Farm: Mobile Harvest زمانی که عمو جورج یک مزرعه قدیمی را برای شما به ارث می‌گذارد، زمان شما فرا رسیده تا مهار‌ت‌های کشاورزی خود را بهبود داده و یک زمین پوشیده از گیاه را به یک کسب و کار شکوفا تبدیل نمایید. بکارید، برداشت کنید، بچینید و از همه حیوانات خود مراقبت نمایید. با فروش کالاهای ساخته شده مهارت‌های کسب و کار خود را ثابت کنید. انواع زمین‌ها، اصطبل‌ها یا ساختمان‌های تولیدی را بسازید و مزرعه خود را با تزئینات خیره‌کننده زیبا کنید. از سود خود استفاده کنید تا بتوانید به توسعه و ارتقاء مزرعه خود تا تبدیل شدن به بزرگترین کشاورز ادامه دهید!

یک زندگی شاد را در روستا تجربه کرده و با روستاییان دیگر دوست شوید.

ویژگی‌ها :

مزرعه رویایی خود را با انواع ساختمان‌ها و تزئینات بسازید

به جامعه ملحق شده و کشاورزان سراسر دنیا را ملاقات کنید

میوه‌ها، سبزیجات و گل‌های مورد علاقه خود را برداشت نمایید

غذاهای ارگانیک و محصولات تازه مزرعه را تولید کنید

چرخه تولید واقعی را مدیریت نمایید

از حیوانات دوست‌داشتنی خود مراقبت کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Big Farm: Mobile Harvest v3.8.12009»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..