تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Pinterest 7.18.1 – برنامه شبکه اجتماعی پینترست مخصوص اندروید

دانلود امروز 148+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

7

نسخه 7.18.1

دوست داشتن 157

Pinterest – پینترست یک شبکه ی اجتماعی دوست داشتنی، جالب و محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر شماست که خود را یک پین بورد مجازی می داند و توانسته است در مدت زمان کوتاهی که از افتتاح آن می گذرد طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند و به عنوان یک شبکه ی اشتراک گذاری عکس پرطرفدار محسوب شود و امروز قصد معرفی اپلیکیشن این شبکه اجتماعی را برای اندروید داریم. سایت پینترست این امکان را به شما می دهد که تصاویر جالبی را که در سایت های مختلف می بینید و یا برروی سیستم خود دارید به آسانی به اشتراک بگذارید و به اصطلاحی پین کنید و با ایجاد آلبوم های عکس اختصاصی به صورت نامحدود تصاویرتان را با دیگر افراد سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. در این سایت شما می توانید همانند شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر پین های کاربران را از میان میلیون ها تصویر دنبال کنید و برای مطالب و پست های دیگران کامنت بگذارید. طراحی پینترست هر کاربری را قطعا مجذوب خود خواهد کرد و ظاهری زیبا و لذت بخش را دارد. از این رو این شبکه ی اجتماعی محبوب اپلیکیشن رسمی خود را با نام Pinterest برای سیستم عامل اندروید و آی پد منتشر کرده است تا کاربران این سرویس بتوانند به آسانی به اشتراک گذاری داده های تصویری خود بپردازند و دسترسی ان ها به این شبکه ی اجتماعی آسان تر شود.

دانلود Pinterest - برنامه رسمی پینترست برای اندروید

اپلیکیشن اندرویدی Pinterest تا به این لحظه بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از پردانلودترین برنامه های شبکه های اجتماعی به شمار می رود و توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند! هم اکنون شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه Pinterest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v7.18.1 :

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

مرتبط با پست 8 برنامه شبکه اجتماعی پینترست مخصوص اندروید Google Plus Android Google+ review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Unseen - No Last Seen Pro Unseen review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Instagram Instagram review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating GBInsta & GBInsta Plus GBInsta & GBInsta Plus review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Gfycat Loops: GIF Cam+Recorder Gfycat Loops: GIF Cam+Recorder review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Dubsmash Mod Android Dubsmash Mod review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Tweetings for Twitter Android Tweetings for Twitter review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Talon for Twitter (Plus) Android Talon for Twitter Plus review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Pinterest 7.18.1 – برنامه شبکه اجتماعی پینترست مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..