تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الخلیفی تحت نظر دستگاه قضایی فرانسه

مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن زیر ذره‌بین مسئولان قضایی فرانسه قرار گرفت.

گروه ورزشی: ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به‌اتهام پرداخت رشوه به رئیس وقت فدراسیون جهانی دوومیدانی به‌منظور تعلق گرفتن میزبانی مسابقات جهانی به دوحه قطر زیر ذره‌بین مقامات قضایی فرانسه قرار گرفته است، هرچند وکیل وی این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه (AFP)، الخلیفی که رئیس شبکه‌های تلویزیونی «بی‌این اسپورت» و رئیس فدراسیون تنیس قطر نیز است، قصد داشته میزبانی مسابقات جهانی دوومیدانی 2017 را از آن قطر کند که در نهایت هم تلاشش ناموفق بود و لندن به‌عنوان میزبان آن مسابقات اعلام شد.

الخلیفی تحت نظر دستگاه قضایی فرانسه

AFP خبر داد دادگاهی در پاریس مظنون به این است که ناصر الخلیفی در تاریخ 20 مارس 2017 رقم 3.5 میلیون دلار به حساب لامین دیاک، رئیس وقت فدراسیون جهانی دوومیدانی واریز کرده تا به قطر برای دریافت میزبانی مسابقات جهانی دوومیدانی 2017 کمک شود.

در نهایت دوحه قطر دو سال بعد یعنی در سال 2019 میزبان این مسابقات شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الخلیفی تحت نظر دستگاه قضایی فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..