تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرور مشخصات گوشی اوپو K3

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی  اوپو K3 با چیپست اسنپدراگون 710، دوربین سلفی جهنده و نمایشگر تمام صفحه عرضه شده و هم اکنون نخستین مرحله از فروش سریع آن از طریق وبسایت اوپو در جریان قرار دارد.

از نظر سخت افزاری، چیپست اسنپدراگون 710 با هسته های Kryo 360 در کنار گرافیک آدرنو 616 توان پردازشی مناسبی را در اختیار اوپو K3 قرار می دهد. این محصول همچنین در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی تولید شده که به ترتیب 6 و 8 گیگابایت رم LPDDR4x در اختیار دارند.

نمایشگر اوپو K3 با پنل AMOLED، نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن +full-HD از نوع تمام صفحه بوده و دارای استاندارد TUV آلمان برای محافظت از چشم در برابر نور آبی مضر است. اسکنر اثر انگشت نیز زیر این نمایشگر قرار گرفته که ویژگی قابل توجهی برای یک میان رده اقتصادی به حساب می آید.

دوربین سلفی اوپو K3 در 74 صدم ثانیه باز می‌شود

برای تصویربرداری، K3 به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با ساختار جهنده مجهز شده که طبق ادعای سازنده، تا 5 سال کارایی خود را حفظ می کند و تنها در 74 صدم ثانیه باز می شود. دوربین اصلی هم یک ماژول دوگانه شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. این دوربین امکاناتی مانند فلاش دوگانه، حالت پرتره و پشتیبانی از هوش مصنوعی را هم در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که میان رده جدید اوپو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که به فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 مجهز شده است.

گفتنی است اوپو K3 در سه رنگ سفید صدفی، بنفش و مشکی (متمایل به سبز) عرضه شده و با قیمت 230 دلار برای نسخه 6 گیگابایتی و 275 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی به فروش می رسد.

دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرور مشخصات گوشی اوپو K3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..