تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی: قربانی زورگویی ایالات متحده هستیم

کمپانی هواوی سازنده تجهیزات زیرساخت مخابراتی، به تازگی طی نشستی در اروپا خود را قربانی قلدری ایالات متحده معرفی کرده و اظهار داشته که برای پاسخ به تحریم هواوی توسط واشینگتن، در حال همکاری با گوگل به منظور یافتن راه حل مناسب است.

ایالات متحده به مدت 90 روز تحریم هواوی را محدود کرده است

بر اساس ادعای دولت ایالات متحده، تحریم هواوی در پی تخطی این شرکت از قوانین مربوط به سیاست خارجی و همچنین انجام اقداماتی بوده که امنیت ملی را به خطر می انداخته است. البته از روز دوشنبه بعضی محدودیت ها به منظور حفاظت از منافع مصرف کنندگان کاهش یافته اند که بنیانگذار هواوی در این باره گفته که دولت ترامپ قابلیت های شرکت متبوعش را دست کم گرفته است.

لازم به ذکر است که تحریم هواوی شامل ممنوعیت فروش سخت افزار، نرم افزار و خدمات فنی (به جز موارد متن باز) به این کمپانی بوده که بر همین اساس، تا کنون شرکت های مختلفی همکاری خود با هواوی را به حالت تعلیق درآورده اند.

تحریم هواوی

در این بین آبراهام لیو نماینده رسمی هواوی در اروپا مدعی شده که شرکت گوگل هیچ انگیزه ای برای قطع همکاری با هواوی ندارد و این دو شرکت در حال بررسی راه های مختلف برای مدیریت شرایط هستند؛ گوگل هنوز درباره این ادعا اظهار نظری نداشته است.

به گفته آقای لیو، گوگل در زمینه تحریم هواوی مقصر نیست و هنوز برای پیشبینی عواقب تصمیمات اخیر اندکی زود است؛ با این حال اقدام دولت ترامپ تنها حمله به هواوی نیست، بلکه حمله به یک ساختار آزاد مبتنی بر قانون است.

گفتنی است در حال حاضر شرکت های مختلفی مانند مایکروسافت و ARM نیز روابط تجاری خود با هواوی را به حالت تعلیق درآورده اند که کمپانی چینی برای جایگزینی برخی سرویس ها و محصولات، در حال مذاکره با شرکت هایی نظیر Aptoide است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی: قربانی زورگویی ایالات متحده هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..