تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید

بازار خودروهای الکتریکی به شدت در جهان رشد یافته و با توجه به مشوق هایی که دولت های مختلف برای این دسته از خودروها در نظر می گیرند، این بازار افزایش بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. یک خریدار که به دنبال خودرو الکتریکی باشد، هم اکنون با مراجعه به بازار با تنوع زیادی از آنها مواجه خواهد شد. خودروهای الکتریکی در انواع سگمنت ها، انواع قیمت ها و انواع برندها وجود دارند و مشتری حق انتخاب خوبی را در این بازار دارد. تسلا، مرسدس بنز، آئودی و پورشه از برندهای معروف فعال در این حوزه هستند، هر چند تعدادی از محصولات الکتریکی آنها هنوز به بازار راه نیافته اند و در ماه های آتی در نمایندگی های فروش حاضر خواهند شد.
شماره یک: جگوار I-Pace
جگوار I-Pace اولین خودروی تولید شده توسط یک برند شناخته شده است که تسلا را مستقیما به چالش دعوت کرد. جگوار I-Pace با ویژگی هایی همچون آیرودینامیک بالا، کابین با کیفیت و طراحی خاص خود شناخته می شود. جگوار I-Pace اکنون به یکی از استانداردهای صنعت خودروسازی در حوزه خودروهای الکتریکی تبدیل شده است و در بریتانیا، که شبکه ای از شارژرهای 100 کیلوواتی وجود دارد، صاحبان جگوار I-Pace می توانند همواره از حداکثر قدرت خودروی خویش استفاده نمایند. پیشرانه این خودرو از موتورهای دو قلو الکتریکی تشکیل شده که مجموعا 197 اسب بخار قدرت تولید می کنند. محدوده برد جگوار I-Pace ، به طور متوسط رقمی بین 200 الی 275 مایل است.
جگوار I-Pace

جگوار I-Pace شماره دو: آئودی ئی ترون کواترو
با ساخت آئودی ئی ترون کواترو توسط این برند آلمانی، آئودی نشان داد دوست دارد تمام ویژگی هایی که این برند را ساخته اند، از بین برده و یک خودرو الکتریکی ذاتا متفاوت را به بازار عرضه کند. در آئودی ئی ترون کواترو، یک موتور الکتریکی برای هر محور تدارک دیده شده که مجموعا 402 اسب بخار قدرت را تولید می کنند. آئودی ئی ترون کواترو در جایگاهی ما بین آئودی Q5 و آئودی Q7 قرار می گیرد و در مقایسه با جگوار I-Pace، سنگین تر، بزرگتر و کندتر است. برد این خودرو مطابق چرخه WLTP ، 249 مایل برآورد شده است.
آئودی ئی ترون کواترو

آئودی ئی ترون کواترو شماره سه: تسلا مدل اس
تسلا مدل اس که در سگمنت سدان به بازار عرضه شد، توانست جهانیان را قانع کند که یک پیشرانه الکتریکی، جایگزین مناسبی برای یک پیشرانه احتراق داخلی بنزینی است. قابلیت استفاده، دامنه برد و قیمت آن از مزایای خرید یک تسلا مدل اس برای مشتری هستند. علاوه برآن، با خرید تسلا مدل اس گران تر، می توانید صاحب یک سدان لوکس شوید که بسیار بیشتر از حد انتظارات مشتری عمل خواهد کرد.
تسلا مدل اس

تسلا مدل اس شماره چهار: تسلا مدل 3
مدت زمان زیادی نیست که تسلا مدل 3 به بازار عرضه شده و تنها مشتریان آمریکایی فرصت خرید آن را داشته اند. برای خرید این خودرو، به مبلغی کمتر از 40 هزار دلار در ایالات متحده نیاز است و فرصت خوبی برای تسلا ایجاد شده تا با عرضه این خودرو به بازار، سهم خود را از بازار گسترش دهد. تسلا مدل 3 با موتور به قدرت 444 اسب بخار و شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه ای، قطعا خودرویی سریع است و در نسخه Performance بردی برابر با 300 مایل دارد که رقمی قابل توجه است.
تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 شماره پنج: تسلا مدل ایکس
تسلا مدل ایکس بزرگترین خودرو تسلا در حال حاضر بوده و مناسب حال کسانی است که تسلا مدل اس را در اندازه ای بزرگتر و با بردی بیشتر دوست دارند. مدل های پایین و متوسط تسلا مدل ایکس عملکردی عادی از خود بروز می دهند، اما اگر مدل های قدرتمند این خودرو را خریداری نمایید، راضی خواهید بود که خودروی شما با قدرت 600 اسب بخار، شتاب صفر تا صدی برابر با چهار ثانیه دارد.
تسلا مدل ایکس

تسلا مدل ایکس از این قسمت به بعد، خودروهایی را بررسی می کنیم که بزودی وارد بازار خواهند شد.
شماره شش: مرسدس EQC
برای مرسدس که خود را معادل تاریخ خودروسازی می داند، امکان پذیر نبود که اجازه دهد تا تسلا بازار خودروهای الکتریکی را تسخیر کند. از همین رو مرسدس EQC را برای رقابت با ساخته های تسلا آماده کرده است. با این حال، مرسدس EQC برای پاسخگویی به بخش عمده بازار تدارک دیده شده و عملکرد متوسطی دارد. قدرتی بیش از 400 اسب بخار، یک باتری هشتاد کیلوواتی و محدوده برد 249 مایلی مطابق چرخه WLTP، مشخصات این خودرو هستند که در سال 2022 وارد بازار جهانی خواهد شد.
مرسدس EQC

مرسدس EQC شماره هفت: پورشه تایکان
هنگامی که پورشه وارد حوزه خودروسازی الکتریکی می شود، باید منتظر ارایه محصولی جذاب و سریع با حس خالص رانندگی از این خودروسازی باشیم. در حال حاضر پورشه در حال آماده سازی نهایی این خودرو برای نمایش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت است که در ماه سپتامبر برگزار می شود. در پایان سال جاری میلادی، پورشه تایکان برای فروش در بازار انگلستان آماده خواهد شد. سه نسخه از پورشه تایکان با قدرت 450، 530 و 630 اسب بخار قدرت قابل انتخاب خواهند بود و محدوده حرکت آنها بین 200 الی 300 مایل خواهد بود.
پورشه تایکان

پورشه تایکان شماره هشت: تسلا مدل Y
تسلا از تمایل خریداران به تهیه یک کراس اوور آگاه است و بنابر اعلام ایلان ماسک، تسلا مدل Y می تواند فروش بهتری را از تسلا مدل 3 داشته باشد. برنامه ها برای تحویل سفارشات این خودرو در سال 2020 چیده شده اند و تسلا مدل Y در کارخانه گیگافکتوری تسلا، واقع در نوادا تولید خواهد شد.
تسلا مدل Y

تسلا مدل Y شماره نه: بی ام و iX3
مرسدس بنز و آئودی در زمینه ساخت خودرو الکتریکی تنها نیستند و رقیب باوارایی نیز قصد دارد به صورت جدی به این حوزه ورود کند. بی ام و iX3 نسخه الکتریکی از شاسی بلند بی ام و X3 خواهد بود و رقیب مستقیمی برای مرسدس بنز EQC ، آئودی ئی ترون و جگوار I-Pace محسوب می شود. با توجه به پلتفرم نسل کنونی بی ام و X3 ، ظرفیت باتری های این خودرو 70 کیلووات ساعت بوده و بی ام و iX3 در سال 2020 وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.
بی ام و iX3

بی ام و iX3 شماره ده: بی ام و i4
مطابق برنامه های اعلام شده، بی ام و i4 در سال 2021 و پس از بی ام و iX3 وارد بازار خواهد شد. این خودرو پاسخی از بی ام و به تسلا مدل 3 محسوب می شود و بی ام و ادعا می کند محدوده برد آن 400 مایل بوده و شتاب صفر تا صدی برابر با 4 ثانیه خواهد داشت. این خودرو از پلتفرمی مشترک با بی ام و سری 4 گرن کوپه بهره می برد.
بی ام و i4

بی ام و i4 عکس ها:

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 0 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 1 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 2 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 3 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 4 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 5 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 6 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 7 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 8 بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید - 9



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین خودروهای الکتریکی 2019 را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..