تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش حقوق دانشجومعلمان به کجا رسید؟/ مذاکره با رئیس سازمان استخدامی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد:‌ امروز با جناب آقای دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تلفنی صحبت کردم، او هم مثل من معتقد بود که حداقل حقوق یعنی 15.630.000 ریال حقوق دانشجومعلمان است.

وی افزود: لازم به ذکر است، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجومعلمان تعلق نمی‌گیرد. با ارائه ادله قانونی برای وزیر آموزش‌وپرورش و معاون پشتیبانی این وزارتخانه مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت:‌ این مذاکره تلفنی با آقای انصاری برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش و پرورش بود که معاون رئیس جمهور برای ابلاغ مصوبه به آموزش و پرورش قول مساعد دادند، این مصوبه برای معلمان ماده 28 نیز اجرایی می‌شود، امیدوارم صدور احکام دانشجومعلمان و معلمان مشمول ماده 28 در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش حقوق دانشجومعلمان به کجا رسید؟/ مذاکره با رئیس سازمان استخدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..