تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه سالاد کدو سبز با نخودفرنگی

سالاد کدو سبز با نخودفرنگی

سالاد سبزیجات یکی از غذاهاش خوشمزه برای طرفداران غذای سالم است. سالا کدو سبز با نخودفرنگی هم بسیار خوشمزه است و هم سالم است که در این بخش تاپ ناز روش تهیه آن را به شما آموزش می دهیم.

روش طرز تهیه سالاد کدو سبز با نخودفرنگی

سالاد نخودفرنگی و کدو سبز را می توانید خیلی سریع آماده کنید و در 10 دقیقه آماده می شود.

مواد لازم سالاد کدو سبز با نخودفرنگی لوبیا سبز 300 گرم نخود فرنگی 250 گرم برگ نعناع تازه سه چهارم پیمانه روغن یتون بکر یک چهارم پیمانه کدو خیاری 3 عدد سرکه بالزامیک 2 قاشق سوپ خوری پنیر پارمزان به مقدار دلخواه

سالاد کدو سبز با نخودفرنگی

طرز تهیه سالاد کدو سبز با نخود فرنگی

در ابتدا لوبیا و نخودفرنگی را بپزید تا خنک شود و در این فاصله کدو و خیار را به صورت نازک برش بزنید.

سراغ سس سالاد بروید و آن را آماده کنید، برای درست کردن سس یک ظرف کوچک بردارید و سرکهف روغن، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و خوب هم بزنید.

ظرف سالاد را آماده کنید و نخودفرنگی و لوبیای پخته شده را درون آن بریزید و برش های کدو و خیار را در کنار آن بچینید.

در آخر سس را روی سالاد بریزید و سررو کنید.

امیدواریم از این سالاد خوشمزه لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه سالاد کدو سبز با نخودفرنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..