تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات لازم برای کمک های بلاعوض به سیل زدگان پیش بینی شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در مراسم عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، در روستای تازه آباد آق قلا گفت:هیات وزیران در ابلاغیه ۲۳ اردیبهشت ماه، تسهیلات و کمک‌های بلاعوض و کمک هزینه اسکان موقت را به تصویب رسانده و در این تصویب نامه برای ۱۸ استان کشور تمهیدات لازم پیش بینی شده است.


وی ادامه داد: ۲۹ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی و جبران خسارت بخش‌های مختلف در استان‌های سیل زده و ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شد.


جمالی نژاد افزود: همچنین ۷ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های آسیب دیده به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای در نظر گرفته شد.


وی گفت: برنامه اجرایی آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های مواصلاتی، آب و برق، مراکز آموزشی و مدارس، مراکز درمانی و بهداشتی از دستگاه‌های مربوط اخذ و در حال نهایی شدن خسارت است.


وی افزود: دستگاه‌های اجرایی فهرست دقیق و موقعیت جغرافیایی مراکز آسیب دیده را در سامانه سجاد بارگذاری کنند.


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: در استان گلستان تاکنون ۹ هزار پرونده تشکیل شده است که از این تعداد هزار و ۱۲۹ واحد احداثی و ۴ هزار و ۴۵۲ واحد تعمیری برای دریافت وام به بانک معرفی شدند.


جمالی نژاد گفت: همچنین بانک‌های عامل با ۳۰۷ متقاضی معرفی شده قرار داد بستند.

وی گفت: با هدف تسریع در فرآیند عقد قرارداد تسهیلات بانکی و زمان بندی مقرردر جلسه هماهنگی با بانک‌ها که تاکنون ۲ بار گزارش شده و تمامی قرارداد‌های تسهیلات تا پایان خرداد منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/م

صحبت های معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در آق قلا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات لازم برای کمک های بلاعوض به سیل زدگان پیش بینی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..