تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت ما در ساخت ، مناطق روستایی است

کشور در مراسم عملیات اجرایی طرح جهاد همبستگی ملی، در روستای تازه آباد آق قلا گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی آسیب دیده سیل زده کشور را بسیج و سپاه در سراسر کشور احداث و باز سازی می‌کنند.


سردار غیب پرور افزود: ۲۵ استان درگیر مسئله سیل بودند که اوج خسارت‌ها در ۵ استان بوده است.

وی گفت: با تعامل صورت گرفته با وزارت کشور و بنیاد مسکن مقرر شده کسری هزینه‌ها در ساخت و ساز را ما به کمکشان بیاییم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مرحله بازسازی و تعمیرات در بسیاری از نقاط به اتمام رسیده و در حال حاضر به فاز دوم که ساخت است باید بپردازیم.

وی گفت: برآورد ما اینست آنچه که مربوط به ما بوده ظرف ۴ الی ۶ ماه انجام پذیرد و دلیل آن هم گسیل شدن نیرو‌های جهادی متخصص به مناطق سیل زده است.

سردار غیب پرور گفت: اولویت ما در ساخت، مناطق روستایی و بویژه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده، زیرا میزان غم و سختی آن‌ها مضاعف است.

وی گفت: اگر طعم شیرین خدمت بر کام مردم بنشیند انقلاب بیمه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت ما در ساخت ، مناطق روستایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..