تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزندان شهدا باید از تمامی لحاظ برای افراد جامعه الگو باشند

فرزندان شهدا باید از تمامی لحاظ برای افراد جامعه الگو باشندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، شهردار سنندج ضمن تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس موجب عظمت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

مهندس حشمت اله صیدی عنوان کرد: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بویژه آزادسازی خرمشهر بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت مقام شامخ شهیدان والامقام و ارج نهادن به خانواده معزز آن‌ها وظیفه همه آحاد جامعه است است.

وی بیان کرد: فعالیت در نهادی مردمی همچون شهرداری که بیشترین خدمات را در سطح شهر برعهده دارد بسیار مهم وحائز اهمیت است.

مهندس صیدی تصریح کرد: فرزندان شاهد باید از تمامی لحاظ برای مردم جامعه بویژه کارکنان شهرداری الگو باشند.

شهردار سنندج در نهایت رسیدگی به مشکلات و مسائل فرزندان شاغل شاهد را وظیفه دانست و تاکید کرد: خانواده معظم شهدا از جایگاه والایی برخوردارند و باید همه ما در راستای جلب رضایتمندی آنان و رفع مشکلاتشان بکوشیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر، ازفرزندان شاهد شاغل در شهرداری سنندج تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزندان شهدا باید از تمامی لحاظ برای افراد جامعه الگو باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..