تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات در فضایی امن و با حضور حداکثری برگزار می‌شود

ساعت: 12:57 منتشر شده در مورخ: 1398/03/02 شناسه خبر: 1488806

رییس ستاد انتخابات استان گفت: ما باید در جهت حضور حداکثری مردم و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، منوچهر حبیبی در اولین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین که پیش از ظهر امرو ز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال بهترین ماموریت ما در حوزه سیاسی برگزاری انتخابات است؛ وظیفه داریم همه امکانات را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند همراه با امنیت کامل را در استان مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حال التهاب آفرینی در روند انتخابات است، افزود: دشمن هر روز با ترفند جدیدی تلاش می‌کند تا انتخابات برگزار نشود؛ ما باید در جهت حضور حداکثری مردم و هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه روز شمار انتخابات به استان‌ها ابلاغ شده است، گفت: اعضای ستاد انتخاباتی باید انسجام داشته باشند؛ بحث انتخاباتی شفاف است و هیچ ایهامی ندارد.

این مسئول با تصریح بر اینکه هیچ موضوعی ارجح‌تر از انتخابات نیست، اظهار کرد: از امروز ما به عنوان اعضای ستاد انتخاباتی اجازه شرکت در هیچ محفلی را نداریم و ملاقات‌ها فقط در محل کار انجام می‌شود؛ باید به ابهامات پاسخگو باشیم چراکه هیچ امر مخفی در انتخابات وجود ندارد.

از هرگونه تخریب چهره، نظام، شخصیت و کاندیدا پرهیز شود

حبیبی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها باید اعتماد سازی کنند، اذعان داشت: از هرگونه تخریب چهره، نظام، شخصیت و کاندیدا پرهیز شود و همچنین داوطلبین باید تا ۱۶ خردادماه از سمت‌های خود استعفا دهند.

وی تشریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات امسال به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، لازم است نیروهای فناوری در فرمانداری شهرستان‌ها جهت تسهیل در امور حضور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: از هفته آینده جلسات به صورت مستمر در استان آغاز خواهد شد که باتوجه به درخواست اعضای ستاد نیز این جلسات به صورت تفکیک با حضور اعضا، در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان ابراز کرد: اعضایی که در بحث ستاد انتخابات حضور دارند حتما در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند و رمز آن اقدام نمایند.

حبیبی در پایان گفت: یک نسخه از تمام مکاتباتی که در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود جهت مستند سازی در اختیار دبیر ستاد انتخابات قرار گیرد.

انتخابات امسال به طور قطع الکترونیکی برگزار می‌شود

عبدالمحمد زاهدی ، با اشاره به اهمیت بالای امنیت در انتخابات، اظهار کرد: جلسات کمیته امنیت در راستای برگزاری انتخابات تشکیل شود و نباید برنامه‌های تبلیغاتی دستخوش تغییر قرار گیرد.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا بانک اطلاعاتی دقیقی داشته باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: نوع رفتار اعضای ستاد انتخاباتی باید به گونه‌ای باشد که مردم به ما به عنوان مجریان انتخابات اعتماد داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: باید مراقب گفتارمان باشیم تا خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود تا این تصور ایجاد نشود که قصد نفوذ داریم.

زاهدی گفت: باید بپذیریم برخی در کشور افکار متفاوتی دارند و این امر را مبارک بدانیم و به سلائق سیاسی مردم احترام بگذاریم.

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات تشریح کرد: ارسال احکام اعضاء، درخواست شهرستان‌ها، معرفی رابطین، نحوه استعفای داوطلبین، تحرکات انتخاباتی، پیش‌بینی شعب، تعیین رییس ستاد انتخابات از اقدامات لازم در راستای انتخابات است.

زاهدی بیان کرد: الکترونیکی بودن انتخابات قطعی است و ضابطین باید کارت هوشمند ملی دریافت کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضای ستاد انتخابات استان قزوین معرفی و احکام لازم به آن‌ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات در فضایی امن و با حضور حداکثری برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..