تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات 203 میلیون دلاری واحدهای تولیدی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان/ شهرک شماره یک زنجان به شبکه راه آهن متصل می‌شود

ساعت: 11:56 منتشر شده در مورخ: 1398/03/02 شناسه خبر: 1488640

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به پروژه اتصال شهرک شماره یک زنجان به شبکه ریلی گفت: این پروژه در صورت اجرای عملیات ریل گذاری تا پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد ایجاد زیر ساختهای صادرات ریلی در زنجان به منظور توسعه صادرات در شهرکهای صنعتی اظهار کرد: راه اندازی صادرات ریلی در شهرک شماره یک زنجان را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ریل گذاری به طول 9 کیلومتر از شهرک شماره یک زنجان تا ایستگاه خرمدره قرار است انجام شود تصریح کرد: با ایجاد این زیر ساخت محصولات تولیدی شهرکهای صنعتی با استفاده از شبکه راه آهن صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه با این کار روند صادراتی تسهیل شده و صادرات به صورت مستقیم انجام می‌شود افزود: اقدامات لازم از سوی شرکت شرکهای صنعتی انجام شده است.

وی افزود: راه آهن باید به طول 9 کیلومتر در این پروژه ریل گذاری را انجام دهد که تا به امروز عملیات ریل گذاری انجام نشده است.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر راه آهن نیز در انتظار اعتبار برای عملیاتی کردن کار ریل گذاری است افزود: از طرف شرکت شهرکهای صنعتی همه اقدامات به منظور باراندازی محموله‌های صادراتی تا پایان امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم امسال از طرف راه آهن نیز کار عملیاتی ریل گذاری انجام شود تا پایان سال بتوانیم شهرک شماره یک زنجان را به شبکه راه آهن متصل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در ادامه همچنین با اشاره به میزان صادرات محصولات تولیدی از واحدهای تولیدی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزود: 203 میلیون دلار کالا در سال جاری از شهرکهای صنعتی استان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین صادرات شهرکهای صنعتی استان زنجان از شهرک سرب و روی بوده است افزود: از مجموع 203 میلیون دلار صادرات شهرکهای صنعتی استان 130 میلیون دلار مربوط به شهرک سرب و روی بوده است.

احمدی افزود: 73 میلیون دلار نیز از سایر واحد‌های تولیدی شهرکهای صنعتی استان زنجان صادر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات 203 میلیون دلاری واحدهای تولیدی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان/ شهرک شماره یک زنجان به شبکه راه آهن متصل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..