تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدیدات دشمن نسبت به ایران کارساز نیست/ ما اهل مذاکره نیستیم

ساعت: 12:38 منتشر شده در مورخ: 1398/03/02 شناسه خبر: 1488800

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن نسبت به ایران اسلامی کارساز نبوده و نخواهد بود، گفت: ما اهل مذاکره نیستیم و در برابر فشار دشمن کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سرهنگ جلیل وحیدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در ارومیه، اظهار داشت: تقدیم ۱۱۰ شهید از آذربایجان‌غربی در طول عملیات بیت‌المقدس با وجود درگیر بودن این استان در جریان جنگ تحمیلی، نشان می‌دهد که رزمندگان ما نسبت به کل کشور و حریم واقعی ایران اسلامی حساسیت داشتند.

وی، افزود: زمانی که برخی به دنبال فراموشی و تحریف معارف دفاع مقدس هستند، این مردم ایران اسلامی و خانواده شهدای بزرگوار هستند که در برابر تمام این تحریف‌ها و تهدیدات ایستادگی می‌کنند بنابراین بزرگترین دارایی این نظام و انقلاب همین مردم و بر اساس فرموده امام(ره) قشر مستضعفق هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، با اشاره به نقش بارز روحانیان در دوران دفاع مقدس و به خصوص عملیات بیت‌المقدس، عنوان کرد: روحانیون نقش بارز و مهمی در این دوران داشتند و به عنوان خط مقدم مبارزات علیه دشمنان حاضر بودند.

وی، همچنین بیان داشت: همدلی و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و ولایت باعث معجزات الهی شد که امروز نیز ثمرات آن را می‌بینیم.

سرهنگ وحیدی، تاکید کرد: امروز اگر در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم و نسبت به مواضع ابرقدرت‌ها موضع‌گیری می‌کنیم، تمام این توانایی‌ها از برکت خون شهدا و ایستادگی رزمندگان در دوان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدیدات دشمن نسبت به ایران کارساز نیست/ ما اهل مذاکره نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..