تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت نان غیرقانونی است/ توزیع2هزارتن شکر در بازار

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1398/03/02 شناسه خبر: 1488779

یوزباشی گفت: برخی نانوایی های با اضافه کردن برخی آپشن ها در پخت نان اقدام به افزایش قیمت کرده اند که این قانونی نیست و بهانه ای برای افزایش قیمت به شمار می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سید احد یوزباشی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی آناج،اظهار داشت: با هرگونه افزایش بی رویه قیمت نان به شدت برخورد می شود، زیرا هیچ مصوبه ای برای افزایش قیمت نان نداشته ایم.

وی گفت: نرخ بهای ثابت نان ابلاغ شده و هرگونه افزایش بی رویه نان مصداق گرانفروشی بوده و با متخلفان برخورد می شود،برخی نانوایی های با اضافه کردن برخی آپشن ها در پخت نان اقدام به افزایش قیمت کرده اند که این قانونی نیست و بهانه ای برای افزایش قیمت به شمار می رود.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به عرضه شِکر در فروشگاه های سطح شهر یادآور شد: میانگین مصرف شِکر برای هر خانوار یک الی یک و نیم کیلوگرم در سال است ولی خرید مردم بیشتر از میانگین مصرف است، به طوری که فقط در 2ماهه اول سال جاری، 2هزارتن شِکر در بازار عرضه شده است.

یوزباشی خاطرنشان کرد:در توزیع شِکر جای هیچ نگرانی وجود ندارد، این کالا به حدی کافی در داخل کشورتولید ودربازار عرضه می شود، شِکر درفروشگاههای بزرگ به قیمت 3هزار تومان، سوپرمارکت ها3400تومان عرضه می شویم، فروش بیش از این نرخ گرانفروشی محسوب شده و برخورد می شود.

وی با اشاره به کشف انبارهای احتکارشده شِکر در سطح استان گفت: کالاهای کشف شده از جمله شِکر به صورت یکجا با کالاهایی که از طرف دولت تامین می شوند در بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت نان غیرقانونی است/ توزیع2هزارتن شکر در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..