تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




800 واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران تعمیر و بازسازی می شود/ به نیروهای جهادی متخصص نیازمندیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه آغاز تعمیر و بازسازی  20 هزارواحد مسکونی خسارت دیده از سیل در آق قلا اظهار کرد:  سپاه نینوا گلستان 400 واحد مسکونی و سپاه پاسداران خراسان جنوبی هم 400 واحد برای تعمیر متعهد شده ند.

وی یی افزود: اولویت ما منازل روستایی است و اولویت نخست مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سپس سایر منازل خسارت دیده خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت و سازماندهی 1500 گروه جهادی از ابتدای سیل تاکنون در استان خبرداد و تصریح کرد: 750 روحانی در مناطق  سیل زده گلستان به خدمت رسانی به مردم  آسیب دیده مشغول هستند.

وی اذعان کرد: اکنون در حوزه گروه های جهادی به نیروهای تخصصی مانند بنا، برق کار و لوله کش و .. نیازمندیم تا به سازماندهی  آنان در روستاها هزینه های نیروی کار را کم کنیم و بتوانیم به بازسازی تعداد بیشتری از منازل بپردازیم.

معروفی با اشاره به اعلام آمادگی شهرستان های مختلف بیان کرد:  از روز نخست اعلام کردیم سپاه پاسداران در کنار مردم است وامروز دوباره می گوییم تا پایان  جبران سیل در کنار مردم و مسئولین خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «800 واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران تعمیر و بازسازی می شود/ به نیروهای جهادی متخصص نیازمندیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..