تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان رازوجرگلان زندانی مهریه ندارد

ساعت: 11:10 منتشر شده در مورخ: 1398/03/02 شناسه خبر: 1488737

رئیس دادگستری شهرستان رازوجرگلان گفت: در حال حاضر هیچ زندانی مهریه از شهرستان راز و جرگلان در زندان های سطح استان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، مصطفی محمدپور رئیس دادگستری شهرستان رازوجرگلان شب گذشته در دومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: در راستای رسیدگی فوری و خارج از نوبت به دعاوی اعسار و عمل به دستورالعمل‌های ریاست قوه قضائیه در رسیدگی به دعاوی مهریه در حال حاضر هیچ زندانی مالی از حوزه قضایی رازوجرگلان در زندان بجنورد وجود ندارد .

محمدپور با اشاره به اجر عظیم آزادی زندانی و بازگشت او به آغوش خانواده بویژه در ماه مبارک رمضان افزود:  از خیرین و نیکوکاران مخلص که با کمکهای خود موجبات آزادی 6 زندانی این شهرستان را در سال قبل رقم زدند تقدیر و تشکر می کنم .

وی اعلام کرد: کمک های خیرین تنها ویژه زندانیان جرائم غیر عمد مانند بدهکاران دیه، تصادفات رانندگی،حوادث کار و بدهکاران مالی مهریه، نفقه، چک غیرکلاهبرداری خواهد شد و پرداختی به مجرمین عمدی صورت نخواهد گرفت.

وی در پایان ابراز داشت: امید است که روزی فرا برسد که زندانهای کشور فاقد بدهکاران غیر بزهکار باشد.

به گزارش عصر اترک، در 16مین شب از لیالی ماه مبارک رمضان دومین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دادگستری شهرستان راز و جرگلان در شهر راز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خیرین و نیکوکاران، مسئولین شهرستانی، امام جمعه شهرستان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، رئیس ستاد دیه استان و رئیس زندان بجنورد برگزار شد از بانیان و برگزارکنندگان این مراسم بخصوص از امام جمعه شهرستان و ریاست دادگستری و دادستان رازوجرگلان و همچنین از علما و خییرین شهر یکه سعود و بخش جرگلان و بخشدارجرگلان و دکترعبدالجلیل غیادی که سهیم در جشن گلریزان بودند تشکر و قدردانی شد همچنین و با اهدای لوح تقدیراز حاج حلیم کوهی خیر نمونه نیز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، مبلغ ۲۱ میلیون تومان نیز در بخش کمک های مردمی به گلریزان امسال رازوجرگلان جمع آوری شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان رازوجرگلان زندانی مهریه ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..