تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عارف: انگیزه‌های ارزشی را در جامعه پررنگ کنیم

۸۶۷۰۲۳

۳۱ 

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: باید انگیزه‌های سیاسی در جامعه به حداقل برسند تا بتوانیم انگیزه‌های ارزشی را پر رنگ‌تر از قبل در جامعه رواج دهیم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

عارف درباره راهکار های حذف موانع موجود بر سر راه امر به معروف مردم نسبت به مسئولان، گفت: در بحث امر به معروف ارزشهای جامعه بسیار اهمیت دارند. باید انگیزه های سیاسی در جامعه به حداقل برسند تا بتوانیم انگیزه های ارزشی را پر رنگ تر از قبل در جامعه رواج دهیم.

وی با اشاره به سخنان ائمه معصومین و قرآن کریم در مرتبه و ارزشمند بودن مسئله امر به معروف، افزود: در رفتار ائمه اگر دقت کنیم مانند امام حسن(ع) که چگونه امر به معروف می کردند و تاثیر گذار بود و حتی پس از 14 قرن می تواند مبنای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

غرفه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری روزانه ی نشست های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بسترها و موانع امر به معروف مسئولان از سوی مردم» و نیز برگزاری برنامه های ترویجی برای گروه سنی 3 تا 7 سال با محوریت موضوع «مسئولیت پذیری اجتماعی»، پذیرای خیل عظیمی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه قرآن کریم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عارف: انگیزه‌های ارزشی را در جامعه پررنگ کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..